Ayrıldıktan sonra bana seninle işim olmaz artık dedi. Ne şimdi bu?

1 buçuk yıl çıktık. Saçma saçma sebeplerden kavga ediyoduk. En son kavga edişimizde bu sana verdiğim son şans falan dedi. Ertesi gün akşam dışarı çıkcaz kızlarla önceden söz vermiştim falan dedim. Sırf dışarı çıktım diye ayrıldı benden bir sürü laf söyledi. Onu hala çok seviyorum bir kaç kere aradım napıyosun diye konuşuyoduk telefonda kapatmadan önce benim senle işim olmaz artık dedi. Çok üzülüyorum gerçekten napıcam bilmiyorum. Sizce napmalıyım zamana mı bıraksam :(
Ayrıldıktan sonra bana seninle işim olmaz artık dedi. Ne şimdi bu?
Cevapla