Ben sana göre değilim dedi ve bıraktı sizce döner mi veya sebebi ne?

Oyunda tanıştık ilk o mesaj attı hem de birkaç kez sonra cevap verdim muhabbet falan başladı. Numaramı istedi vermedim başka yerden konuşmaya başladık sonra mesajlarıma geç bakmaya ya da hiç bakmamaya başladı. Sonra sen çok iyisin masumsun ben sana göre değilim seni üzmek istemiyorum artık konuşmayalım dedi. Sizce başka biri mi var beni üzmemek için mi yoksa benden istediğini alamayacağını mı anladı? Bir de hiç kavga falan etmedim tamam dedim sadece sizce geri yazar mı?

Ben sana göre değilim dedi ve bıraktı sizce döner mi veya sebebi ne?
Cevapla