Ayrılmışız. Sana döneceğim diyordu ilk zamanlar. Sonra bilmiyorum dedi?

Ama repostları "gelmeyeceğim, 2025de bıraktım seni, beni kaybettin" gibi şeyler. Kendine sorarsam, bilmiyorum...

Benimle temamen uzaklaştı, geleceğine hiç umudum yok. Bi erkek neden böyle yapıyor?

Ayrılmışız. Sana döneceğim diyordu ilk zamanlar. Sonra bilmiyorum dedi?
Cevapla