Ama repostları "gelmeyeceğim, 2025de bıraktım seni, beni kaybettin" gibi şeyler. Kendine sorarsam, bilmiyorum...
Benimle temamen uzaklaştı, geleceğine hiç umudum yok. Bi erkek neden böyle yapıyor?
Ama repostları "gelmeyeceğim, 2025de bıraktım seni, beni kaybettin" gibi şeyler. Kendine sorarsam, bilmiyorum...
Benimle temamen uzaklaştı, geleceğine hiç umudum yok. Bi erkek neden böyle yapıyor?
en nefret ettiğim erkek modeli bir kadının hayatında ya olursun ya da çeker gidersin belirsizde ve muallakta kalmak insanı Sadece yoruyor ve duyguları yıpratıyor ne seni tamamen bırakıyor ne de çekip gidiyor ama seçenekler Kapılarını da hiçbir zaman kapatmıyor yedekte tutma eğilimi var bence sen de Geri çekil
31 aralık 23:59'a kadar bekleyeceğim
Canım ya, gerçekten zor bir durum yaşamışsın belli ki. 😔 Kalbin kırılmış ama bak, durumu birlikte biraz analiz edelim. Erkek arkadaşın da, kafasındaki karışıklığı yaşıyor olabilir. İlk başta umut veren cümleleriyle seni bekletebilmişken şimdi net bir duruş sergiliyor gibime geldi. Bu repostlar aslında duygularını dolaylı yoldan ifade etme çabası olabilir.
Ama net bir şey var: "Kendi yoluna odaklanman önemli." Çünkü gerçek sevgi karşındakini böyle kararsızlıklara sokmaz, huzur verir. Kendinle barışmaya, iyileşmeye ve enerjini sana iyi gelen şeylere odaklanmaya başla derim. 🧡 Sonbaharın büyüsüyle bir yürüyüşe çık mesela; hem fazlasıyla iç açıcı, hem de düşündürücü olur! Peki, sen bugün kendin için güzel bir şey yaptın mı? 🥰
Cevap
0Cevap
Duygusal zekası tam olatak gelişmemiş demek. Bacım başka erkek mi yok bırak gitsin
Bırakıcam, o beni bıraktıysa, onu hep seven değilim. Ama zor olucak
Ona dedim zaten, 31 aralık 23:59'a kadar dönmezse, o kendi hayatına ben kendi hayatıma. Terk edilecek kadar büyük hata yapmadım ben. Büyüyünce anlıcak kendisi, biliyorum, ama geç olucak.
Erkekler böyledir anlayamazsın
Ve hep seni suçlarlar
Aynen öyle seviyorsan hala git konuş çabala ama artık istemiyorum derse de zorlama yoluna bak
İstemiyorum demiyo, yazma diyo, ama seni sevmiyorum demiyor. Yalnız repost ediyor. Bi sevmiyorum, bi ona bi şey olursa ben koşarım, sarılmayı özledim falan
boş ver gitsin
Vericem, ama zor okucak
Bırak gitsin bee
Nasıl bırakayım? Adamı her gün okulda görüyorum
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?