Eski sevgilim aradı açmadım sizce ayıp mı ettim, doğru mu ettim?

Eski sevgilimle ayrılalı 5 6 ay oldu ben ayrıldım kötü birşekilde ayrılmadık saygımız var doğum günlerinde kutlarız bu bayramda kutladı bende onu aradım öyle kutladım ara sıra arayım mı dedi bende kırmamak için sen bilirsin dedim ararsan konuşurum dedim ama bugün aradı açmadım sizce ayıp mı ettim? Konuşmak istemiyorum zaten konuşcak bişey yok
Eski sevgilim aradı açmadım sizce ayıp mı ettim, doğru mu ettim?
Cevapla