''Sonra filizlenir ihanet yanıbaşımızda, bir bakmışız biz de su dökmüşüz yıllarca'' sizce doğru bir sözmü?

Bence çok doğru. bitmesini aklımdan ucumdan bile geçirmediğim bir ilişkim vardı birbirimiz için herşeyden vazgeçmiştik çok seviyoduk birbirimizi. meğer kavga ettikçe sonumuzu hazırlıyomuşuz daha kötü ayrılmayı bekliyomuşuz. birlikte olmayı zorladıkça daha kötü şeyler oldu. her şeyin bir sonu var arkadaşlar. sizce doğrumu?
''Sonra filizlenir ihanet yanıbaşımızda, bir bakmışız biz de su dökmüşüz yıllarca'' sizce doğru bir sözmü?
Cevapla