9 ayın neredeyse yatma saatlerimiz dışında her gün beraberdik sürekli eğleniyor gülüyor bayağı iyi zaman geçiriyorduk ki sevdiğimizden de emindim. 1 ay önce ben yapamıyorum senin eski ilişkinde yaptıklarını düşünmekten uyuyamıyorum şenle ayrıldığım dakka aklıma geliyo diye bitirdi. bir hafta falan sonra tekrar barıştık tabi bu bir haftanın ilk gününde bana nispetler başlamıştı. Bir ay geçti 3 gün önce tekrar aynı sebeple gitti. Tek yanlışımın fazla sevmek olduğunu düşünüyorum. Geri döndüğünde senden başkasını istemiyormuşum diyordu şimdi bambaşka. Aptal aşık gibi ağladım mesajlar attım aradım yani yapmamam gereken ne varsa yaptım. Şimdi yine ümit bağlamak istemiyorum tam toparlıcam yine gelip dağıticak diye korkuyorum. O kadar çok soru var ki cevabı olmayan. Sizden sadece fikrinizi istiyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Seviyeli cevaplar verin lutfen bakirlikte esitiz onunla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer