Aynı kişi tarafından aynı nedenle ikinci kez terk edilmek?

9 ayın neredeyse yatma saatlerimiz dışında her gün beraberdik sürekli eğleniyor gülüyor bayağı iyi zaman geçiriyorduk ki sevdiğimizden de emindim. 1 ay önce ben yapamıyorum senin eski ilişkinde yaptıklarını düşünmekten uyuyamıyorum şenle ayrıldığım dakka aklıma geliyo diye bitirdi. bir hafta falan sonra tekrar barıştık tabi bu bir haftanın ilk gününde bana nispetler başlamıştı. Bir ay geçti 3 gün önce tekrar aynı sebeple gitti. Tek yanlışımın fazla sevmek olduğunu düşünüyorum. Geri döndüğünde senden başkasını istemiyormuşum diyordu şimdi bambaşka. Aptal aşık gibi ağladım mesajlar attım aradım yani yapmamam gereken ne varsa yaptım. Şimdi yine ümit bağlamak istemiyorum tam toparlıcam yine gelip dağıticak diye korkuyorum. O kadar çok soru var ki cevabı olmayan. Sizden sadece fikrinizi istiyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Seviyeli cevaplar verin lutfen bakirlikte esitiz onunla
Aynı kişi tarafından aynı nedenle ikinci kez terk edilmek?
Cevapla