Eşiniz eğer sizi aldatsaydı.. Bir erkekle mi daha kötü olurdu yoksa bir kadınla mı?

Eşiniz eğer sizi aldatsaydı.. Bir erkekle mi daha kötü olurdu yoksa bir kadınla mı?

Soru açık ve net sanırım :D:D
Güncellemeler
+1 yıl
gENŞLER :D EN iyi cevabı seçicem.. göreyim yeni cevapları.. daha iyisini yapabilirsiniz.. Kızlar bir düşünün.. Sizin yerinize gidip kıllı biriyle sevişiyor.. IYYY :D:DAS:DA:SD Erkekler.. siz düşünün.. Sizi bırakıp bir kadına gidiyor.. Sonuçta boşlukta hissetmez misiniz kendinizi? Yani sizlik kızacak bir durum kalmaz gibime geliyor.. Ya cevaplar daha çoğaltılabilir.. Herkese +1 veriyorum zaten.. Göreyim aritmetik zekanızı ^^

DEVAM! :D
Güncellemeler
+1 yıl
Kızların geneli erkekle aldatmasından yana.. Erkekler ise gruba girmenin peşinde :D Durum bu :D devam edin.. daha iyi yorumlar çıkabilir ^^ EİC seçicem ona göre :D
Güncellemeler
+1 yıl
kendi fikrimi söyliyeyim.. beni bir kadınla aldatsaydı hiçbişey diyemezdim.. donar kalırdım. erkekle aldatsaydıda aynısı olurdu.. her iki durumdada aynısı. . aldatılma çok kötü bişey :(
Eşiniz eğer sizi aldatsaydı.. Bir erkekle mi daha kötü olurdu yoksa bir kadınla mı?
Cevapla