DEVAM! :D
Eşiniz eğer sizi aldatsaydı.. Bir erkekle mi daha kötü olurdu yoksa bir kadınla mı?
DEVAM! :D
Hatunla aldatsin. Eger sadece uckurunun dikine gidip tek gecelik iliski yasadiysa hani agziyla kus tutsa degil de gotuyle timsah falan yakalasa affedebilirim, yine benim olabilir.
Ama erkekle aldatirsa, beni gectim tum hatunlara karsi ilgisi bitmis demektir. Geri donulmez :D
bir kadınla aldatsa bana koyar bir erkekle aldatsa ona koysun
bir kadınla aldatsa gururum kırılır bir erkekle aldatsa bütün aşkım her şeyim söner
o yuzden erkekle aldatsın intikam bile almam. kadınla aldatırsa hayatı kaydı söyleyeyim
aynen içim rahat olacağından 2. seçenek daha tercih edilesi :P
Her iki cins de kadınla aldatmasını ister. Kadın için erkeğin "erkekliği" önemliyken, erkek için kadının namusu önemlidir. Kadınla birlikte olması namusuna büyük bir hasar olarak görmez muhtemelen :D
Eyv :)
Tabi ki kadınla kanka en azindan benlik bişi yokmuş derim :D
Cevap
9Cevap
Erkekle aldatması bana daha çok koyar. Dşünsene tamam kadınla aldattı belki haklı ben çirkinim ne bilim vücudum kötü onunki daha güzel benden daha iyi sevişiyo memeleri sarkmamış falan bir sürü bahane bulabilirz bir kadın için. Ama karısından vazgeçip hemcinsi olan kıllı bir varlığa gitmesi beni bnden alır. utanırım kadınlığımdan benim kadınlıkla veremediğimi o kıllı adam verebilmiş demekki ona derim yani :D
Evet :D Çok mu belli ettim :D
tüh keşke koymasaydım o zaman :)
Biliyorum :D Gülmeden edemiyorum zaten :D Ciddi konuşmalarda bile bir gülme alıyo gidiyo beni :D
Belli oluyo sorudan da :D
Kadınla. Erkeği tercih ederim. En azından özgüvenimi kaybetmezdim. Bir geyi erkek yaptım bir süreliğine de olsa derdim. Tabiiki de devam edemezdim artık. Ama arkadaş kalırdım.
Aldatilmanin kötüsü ya da daha kötüsü yoktur. Ikiside aynı sey benim gözümde umarım kimse aldatılmaz :(
Erkek olsa daha içler acısı. Bunca zamandır kimle aynı yatağı Paylaşmışım diye düşünür insan heralde.
Benim için sorun değil aldatır aldatmaz keyfi bilir rahatım o konuda sıkıntı yok
Sonuc olarak aldatti mi? Aldatti. Aldatmanin kadini erkegi olmaz!!
bilemdim şimdi kızla olsa ben yolarıım hayır erkekle olsa sorun olmazda haa ama bana saygısızlık bunca yıl bir gayle kızda olmamaşı ya bence hertürlü bogulasıı
kadınla tabiki. erkekle aldatmış olsa üzülmem kulvarlarımız farklı çünkü :D
Kendine oşan saygımu yitirmem en azından
kendime olan
dalga geçerdim bende :D
nasıl yakaladığıma bağlı biraz da o durum.
o zaman üzülmem ama tam tersi yakalarsam bozulurum
Erkek olsa beni hiç sevmemiş diye düşünürdüm o daha beter -_-
vallaha öyle ksdhkj
bb^^
Aldatmış olması kötü olurdu. Kiminle aldattığının önemi yok
Rezilliğin içinde kötünün iyisini seçin hadi bakalım.
Erkekle aldatsa terkederim kadinla aldatsa cirmalar ve terkederim. Kesinlikle bu !!
Erkekle aldatsin :D bari icim rahat olur sorun bende degilmis derim :D
Kuzenimin eski sevgilisi travesti oldu desemm? Bence kadınlarla yatıp kalksa daha doğal gelir
Erkekle aldatsa bişey hissetceğimi sanmıyorum. Aldatsın erkekle :D
Erkekten kıskanmam sorun olmaz nasıl olursa olsun :D:D
Erkekle aldatsın bende bulmadığını bulsun barı. Hiçbir kadına tercih edilmeyecek kadar kendime güvenim var :D
çok iddalı ama yüzünü gizliyor :D :D
Kadinla aldatsin benim beddualarimdan sonra gay olur zaten o :D :D
Aldatmanın iyisi kötüsü olmaz ve affedilemez dee erkekle aldatsa gülerim yanii :D :D
Kadınla aldatsın ki rövanşını almaya cesaret etmiyim :D
yani kadınla aldatırsa lez diye terk ederim erkek ise yine terk ederim sonuç olarak terk ederim yani
kesinlikle bunu istemezdim ama seçmek zorunda kalsam sanırım kadınla olsun isterdim
aldatmasa daha iiyi yapar ona aldatma fırsatı vermemek lazım ;)
aslında kadınla aldatsa biraz daha sempatik gelirdi :D ama erkekle kabullenmezdim :D
içimiz fesat * :D
Ne gülerdim amma ahaaahh :)))
Oha ! Ne diyosun ya psikolojim falan hep haşat ,
Erkekle aldatması tercihim :D
Aynen aynen kızmam gibi geliyor :D
Yani aktif ya da pasif olarak dusunmen bu olayi kadinlar bir baska kadin tarafindan birakilmak yerine herzaman bir erkek tarafindan birakilmayi tercih eder. Bu bir nevi gurur meselesidir. Dusunsene esin var diyelim seni bir erkek icin birakiyor ya da aldatiyor. Nasil gururun kirilir ne yapacagini sasirirsin neden ben degil de o der dusunup durursun ama bir kadin icin seni biraksa bu onun tercihi der saygi gosterirsin cunku sen erkeklerle rekabet ediyosun kadinlarla degil.
Dusunmedim*
benden vazgeçtikten sonra ne farkederki
erkekle aldatılmak iğrenç olurdu
demekki adamın bende hiç gönlü yokmuş derim yani bide düşününce bir kötü oluyorsun 2 erkek falan neyse :D
Kadinla aldatmasindansa gey olsun :D
Aynen aynen :D
Rica ederim :D
erkekle aldatsın beni, üzülmeden ayrılırım işte
Erkekle aldatsa daha az koyardi :)
kadınla aldatsa affederdim ama erkek çok başka :D
farketmez ikiside kötü :P
ilişki konusunda biraz muhafazakarım ben kaldıramam öyle birşeyi.
Erkekle kotu olurdu :D
Sorun olmazdı demedim erkekle daha kotu olurdu dedim
Iki sonuçta berbat
İkiside berbat ama erkek diyemem çünkü hisleri farklıymis falan derim hem cinsim daha çok zoruma gider
Rica ederim :)
İkiside.
Yerse aldatsın :D
evet ahdjasdf
Oyle bişey yapsa değmez bile :D ama yapamaz :D ya bende burada olmayan kocamın lafını yapıyorum sahdfsjdf
Cinsel tercihidir derim :dD ya da bende ne bulamadı onda buldu diye tribe falan girerim :Dd
:D son kararım erkek daha kötü :D
:Dd
ben bir kadınla uğruna aldatılırsam.. beni aldattığı kadını baştan çıkartır elinden alırım. gider aldattığı kadınla evlenirim.. buda ömür boyu acı çeker. KALTAK! :D (olmayan bir kadın ve evlilik.. aldatılma ve geri dönüşler.. ne hayal perestim ama dimi.. The Dreamer ) D:A:SDAD
Bende erkek için yaparım derdimde gay bir kere ilgisini çekmem :D karın lezbiyense sadece cinsel anlamda değil aşıksa bastan cıkaramazsın :D
Öyle olsun :Dd
İyi sabahlar :D
kadın tabki
Erkekle aldatsın
ikiside
ne alakası var
kadınla aldattsın
sonra bende onu o kadınla aldatırım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar