Erkekler kolay mı unutur? Ayrılıktan sonra neler yasarlar? Neler hissederler? (gercekten sevdiyse)?

Ayrılıktan sonra kızlara göre erkekler dahamı cabuk unutur? Hic özlemez mi? Eli telefona gitmez mi? Ne bilim siz erkekler icin sevdiginiz kızı unutmak dahamı basit?
Erkekler kolay mı unutur? Ayrılıktan sonra neler yasarlar? Neler hissederler? (gercekten sevdiyse)?
Cevapla