ilk aylar çok iyiydik sonraları aramasa trip attım kavgalarımız sıklaştı derken en son ki kavgada biz anlaşamıyorum olmuyor dedi ayrıldı aradan iki hafta geçti aramadım bende sonra dönüş yaptım ama ne kaddar katı davrandı bana biz anlaşamıyoruz diyor bbende bir şans daha ver düzelecem dedim yok konuşmayalım bitti diyor dün ablasıyla konuştum hayatında kimse yok emin olabilirsin dedi onu bu inadından nasıl çevirecem seviyorum ama sırf son iki hafta sorunlarım vardı kaprıs yapıp sıktım diye de bıçak gibi kesilmezki annelerimiza bile demiştik ciddi düşünüyorduk lütfen yardım edin onu nasıl ikna edebilirim.on dk yüz yüze konuşalım diyorum görüşmek bile istemiyor telimi açmıyor
Güncellemeler
+1 yıl
kimse nasıl geri kazanırım sorusuna cevap vermemiş hep suçlamışlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar