Trip atıyorum diye ayrıldı ve bıçak gibi kesti yol gösterin nasıl kazanabilirim geri :(?

ilk aylar çok iyiydik sonraları aramasa trip attım kavgalarımız sıklaştı derken en son ki kavgada biz anlaşamıyorum olmuyor dedi ayrıldı aradan iki hafta geçti aramadım bende sonra dönüş yaptım ama ne kaddar katı davrandı bana biz anlaşamıyoruz diyor bbende bir şans daha ver düzelecem dedim yok konuşmayalım bitti diyor dün ablasıyla konuştum hayatında kimse yok emin olabilirsin dedi onu bu inadından nasıl çevirecem seviyorum ama sırf son iki hafta sorunlarım vardı kaprıs yapıp sıktım diye de bıçak gibi kesilmezki annelerimiza bile demiştik ciddi düşünüyorduk lütfen yardım edin onu nasıl ikna edebilirim.on dk yüz yüze konuşalım diyorum görüşmek bile istemiyor telimi açmıyor
Güncellemeler
+1 yıl
kimse nasıl geri kazanırım sorusuna cevap vermemiş hep suçlamışlar
Trip atıyorum diye ayrıldı ve bıçak gibi kesti yol gösterin nasıl kazanabilirim geri :(?
Cevapla