Bir erkek sana ''sen benim arkadasimsin'' derse sen ne tepki verirdin?

Diyelimki 5 aydir zamandir konustunuz bir erkek/kiz biris var. Herseyini onunla paylasiyorsun.. Seni kiskaniyor, ilgileniyor, sabaha kadar konusuyorsunuz skypeden, sana kalp seklinde smiles gonderiyor.. Sarkilar paylasiyor..

Ve bir anda degisiyor ve bu kiz onu fark ediyor.. Soruyor ona neyin var? Ve sana anlatiyor, bir sevdigim var.. Biz seninle arkadasiz...

Insana fena koymazmi? Onca zaman seninle ilgilendi.. Siz ne dusunuyordunuz?

Benim fikrim: Sanki beni kullanmis..
INSANA FENA KOYUYOR..

Sizin fikirleriniz nedir.. simdiden tsk ederim..
Güncellemeler
+1 yıl
Bunu nasil engelebilirim? birdaha olmamasi icn..

ve erkek neden bir kizi kullanir?
Bir erkek sana ''sen benim arkadasimsin'' derse sen ne tepki verirdin?
Cevapla