Eski sevgilime yazmalı mıyım iyi olup olmadığını merak ediyorum ama sevgilisi var ve onu biraz özledim?

Arkadaslar bir sevgilim vardı ama cocuksu tavırları ve hergece yasanan ufak tartısmalar sinirimi bozuyordu kavga ettik ve "Bitti" dedi. Birsey diyemedim seni hiç bırakmıyıcam gibisinden sözlerini cok cabuk unutmus gibiydi 5 dakika sonra cok pişman olduğunu ve geri dönmek istediğini söyledi hatta belki 5 dakika bile dolmamıstır. Bensiz olmıyıcagını cok sinirlendiği için düşünmeden söylediğini dedi. Arkadaslarımdan bana ulasmaya calıstı ama onu affetmedim 3 gün her sabah ve aksam "seni seviyorum gunaydın " ya da "iyi geceler askım" vs. Mesaj attı ama ben artık aüyazma diye kızıp bagırdım ona oda bana son olarak dediki "ya seni ömrüm boyunca sevicem , ya da unutucam sen sec" dedi. Bende unut diye kızıp bagırdım ama cok kötüymüş dövülmüş , sigara söndürmüs elinde falan duyunca üzülmedim değil ama beni unutmak için bir kızla cıkıyormus arkadaları bizi barıstırmaya calısıyor ama unutmak içinde olsa şu an bir kızla cıkıyor yazsam mı ne yapsam bilemedim. "Kendine zarar verme" gibisinden yazarsam barısırız gibi ama barısıp barısmak istemediğimden emin değilim fakat her saat durumuna , son görülme tarihine falan bakıyorum deli olucam sanırım işin içinden cıkamıyıcam.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar üzerinden biraz zaman gecti ve söyle oldu gelen yanıtlara baktım ve düsünüp aslında yazmamın dogru olmayacagı kararını aldım. Sevgilisiyle 2 gün sonra ayrıldılar ve kızı "ben onu seviyorum" diye terk etti. Fakat artık ne ben onu seviyorum ne de o beni konusuyoruz yine yani arkadaslar zaman herseyin ilacı artık dost olduk zamana bırakınca hersey hallediliyor ;) ikimizde şu an cok mutluyuz
Eski sevgilime yazmalı mıyım iyi olup olmadığını merak ediyorum ama sevgilisi var ve onu biraz özledim?
Cevapla