Benceme hoşgeldiniz. Çoğu zaman sevdiğimiz insanı unutamayız. O sürekli aklımızdadır. Gelin yavaş yavaş o bizi nasıl bıraktıysa ayrıldıysa bizde onu öyle unutalım! :)
1. Ayrıldınız her şeyden önce unutmayın bunu

Ayrıldınız yahu, artık dert etmeyin kafanıza!
2. Acıyı atlatmak zaman alabilir, dert etmeyin

İlk başlarda zor günler elbette geçirirsiniz fakat zamanla gerçekten her şey geçiyor. Hatta gülüyorsunuz.
3. Bütün duygularınızı kabul etmelisiniz

Sizde insansınız, duygusuz birine dönüşemezsiniz ki. Bu yüzden böyle birşeye sakın kalkmışmayın.
4. Bir süre kendi kendinize yaşayın, inzivaya çekilin bir nevi

Kendinize zaman ayırın, müzik dinleyin, gezin, denizde yüzün vesselam.
5. Yazarak kafanızı boşaltabilirsiniz

Kendinizi de bu şekilde ifade edebilirsiniz. :) İçinizi döker, rahatlarsınız.
6. Stalkerlık Yapmayın!

Saplantılı bir şekilde sürekli takip ederseniz bu size daha da zarar verir. Beceremiyorsanız engelleyebilirsiniz. Çünkü gerçekten stalk çok zarar verir. :')
7. Negatif duygularınızı pozitif duygulara çevirmeyi deneyin

''Ben yeniden aşık olabilirim birine ya, üzülmeyeyim, çıkayım sokağa hava alayım onu unutayım'' gibi duygulara kendinizi salın. Hiç yoktansa, PC'de beğendiniz oyunları oynayın! :)
8. Yeni uğraşlar bulun, (Voleybol gibi)

Emin olun daha huzurlu ve hareketli bir yaşam katarsınız kendinize. :)
9. Hatalarınızla yüzleşin

Dövünmeden analiz etmek, sizi olgunlaştıracaktır. Çıkaracağınız derslerin size faydası çok çok yarayacaktır.
Ve son olarak

Bir sonraki BENCE'de görüşmek üzere hoşçakalın! :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar