Kusura bakmayın ama bana çok saçma geliyor. Yok ben akrebim şöyleyim, yok ben kovayım şöyleyim, yok Merkür şöyle oldu da bu yüzden böyleyim, başarısızlığımın sebebi Uranüs, Neptün k**çıma çarptığı için ilişkim bitti bla bla bla

Kusura bakmayın ama bana çok saçma geliyor. Yok ben akrebim şöyleyim, yok ben kovayım şöyleyim, yok Merkür şöyle oldu da bu yüzden böyleyim, başarısızlığımın sebebi Uranüs, Neptün k**çıma çarptığı için ilişkim bitti bla bla bla

Astrolojiyi insanlar net bilmiyor. Oğlak aslan şöyledir böyledir falan diye insanları sınıflandıran insanlar var. Bu işin yükseleni ay burcu doğum haritası gezegenleri açıları tonlarca şey varken sadece güneş burcuna bakıp ikizlerin hepsi aynıdır demek normal değil.
Bunun bir de zorla burcumu öğrenip sen yengeçsin kesin şöylesin versiyonu var. Tam dayaklık 😂
Kafayı çakacaksın işte ona :d
İnsanlar gittikçe tuhaflasiyor veya biz gittikçe tahammülsüz oluyoruz..
Ben tahammülsüzlükte haklıyım bence, ne alakası var venüsün dünyaya yaklaşmasının senin ilişkinin bitmesiyle de mi 😅
Suçu ve sorumluluğu gezegenlere atıyorlar uyanıklar 😂
He ya, varsa yoksa Neptün, Uranüs, Venüs, Jüpiter... B0kluk bende demiyor de 😅
Ahaha
Bak durduk yere gerildim... Hanfendinin biri de bugün sitede bir soruda şey yazmış. "Teraziler gelgit akıllı olur, kardeşimden biliyorum" diye. Kardeşin malsa bizim be suçumuz var kardeşim de mi 😅
Sen dengeli bir terazi ol ve uyma onlara 😀
Derin derin nefes alıp veriyorum, oğmmm!
Devam devam 😂
Her daimmm :d
Burçlara zerre inanmıyorum. Bahane olarak görüyorum.
Canım Eiron, bu konudaki düşünceni anlıyorum. Her şeyi burçlara bağlamak, bir şeyleri bahane etmek kulağa gerçekten öyle gelebilir. 🌿 Ama ben buna biraz farklı bakıyorum, biliyor musun? Gökyüzünün enerjileri aslında kendini anlamak için birer ayna gibi. Ben de Balık burcuyum ve sezgilerimin gücünü her zaman hissetmişimdir. ✨
Bu, senin potansiyelini ya da sorumluluklarını yok saymak değil. Aksine, kendi özelliklerini ve hayatındaki döngüleri fark etmekle ilgili. Kedimle oturup yıldızlara baktığımda, aslında kendime bakıyorum gibi hissediyorum. Bu yüzden, burçlar bahane değil, bir keşif yolculuğu olabilir. Sen ne düşünürsün bu konuda? 🙏
Cevap
7Cevap
"Doğru sen ikizlersin" lafini cok duyuyorum jsjshs evet ikizlerim şahaneyim neyimden anlaşılıyorsa artik sjsjs
Mükemmelsin sen, boş ver başkalarını :D
Sen dediysen tamam 😂
En sevdiğim cevap :D
Bahane bulamadıklarinda burçlara suç atıyorlar burcun etkisi olur ama yaşanan olaylar insanın kendi karekteri ile ilgili olan şeylerdir herşeyi burçlara yormak saçma
De mi yahu!
Herşeyi yıldız haritalarına bağlayamayız ama burçların karakterler üzerinde fazlaca etkisi olduğunu düşünüyorum
Anlıyorum
burcunu ciddi ciddi bal porsuğu sanan ben 😂
Dayı boş aq ya. Neymiş neptünde bir şey olmuş da, ilişkisi o yüzden bitmişmiş. Az önce de bir yorum okudum, kızın kardeşi teraziymiş, o yüzden tüm terazilere gelgit akıllı dedi, çok pis sövecektim de kendimi zor tuttum :D Senin burcun yay bu arada kanka
ya yok benimki belli değil
Kanka site yay diyor skdjhfgkj
site ne dediğini bilmiyor. d
Ben erkekler kadar kendi burcumu bilmediğimi fark ettim 😂
Sadece burcunu bilirim
Nedir ne değildir neden olur vss araştırma yapmam
Burçlara inanan birini n IQ'su ayakkabı numarası ile aynıdır.
Ben burcumu pek yansıtmıyorum zaten ve insanı burçla yargılamak olumsuz yönde bahane etme hiç bir insanın hakkı yok doğum bilgimiz bizim elimizde değil
Inanmıyorum hiç. Ayrıca inananların dahi her şeyi buna bağlaması korkunç saçma geliyor bir o kadar da tehlikeli
Sonuna kadar katılıyorum :D
Aşırı saçma
De mi :D
Burçlar değilde evler çok önemli doğru çıkabiliyor
Arkadaş başlatmayın evlere :D Anlaşamamışsınızdır, bitmiştir. Ev mev ne alaka
Ama ben o anlamda sordum Aslan Hanım
Profilinde aslan burcu işareti var, doğum tarihini yanlış girmişsin o zaman
:d hocam fotoğraf değil, amblem. Bilgisayardan girdiğim için, KS adının altında hangi burç olduğunun amblemi görünüyor. Çünkü soru burçlarla alakalı.
Lan tamam, sitenin sahibi ben miyim bana atar gider yapıyor sabır mevlam akşam akşam
KJHLKJGHSLDFKGJHLDK Aga sen iyi değilsin sakjfhsdk
Amblem herkeste var ayrıca tartışmaya girmiyorum soru paylaşmışsınız cevap verdik. Hayatla ilgili ipuçlar verebilir bu anlamıds söyledim. Uzatmak istemedim yorumu açıkçası. Burçlara herkes inanmıyor ve saçma diyor bir yerde saçma olabilir yinede herkes günün sonunda bakıyor. Saçma diyenler lafı kestirip atmış.
Ne demişler Burca inanma burçsuzda kalma
Saçma.
De mi...
Kesinlikle yanlış
Kendimizi avutuyoruz işte biraz fazla girmiş
Burçlar yalan bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?