Dedikodu yapmak ile eleştirmek aynı şeyler mi?

Arkadaşlar her ne kadar dedi kodu olayını sevmiyoruz desek bile yapıyoruz.Bundan nasıl kurtulurum, yani bunun sınırı nedir dedi kodu ile eleştiri farklı şeyler mi?Iş yerinde birisiyle konuşurken diğer bir arkadaşın hakkında o yanımızda yokken arkasından konuşmak istemiyorum ama konu açılınca kendime engel olamıyorum.Ve sonra o insanla yüz yüze bakıyoruz yani kötü bir durum ama belki çoğumuz bunu yaşıyor buna nasıl engel olmalıyız.
Dedikodu yapmak ile eleştirmek aynı şeyler mi?
Cevapla