Ben balık burcu olarak akrep burcuna hiç benzemiyorum neden sizce?

Su grubundan diye bizi benzer zannediyorlar ama asla aynı değil. Mesela küçük abim ve ben balık burcuyuz. O kadar ağlak da değiliz, yerine göre konuşan, yerine göre susan, çalışan, espri yapan, gülen, güldüren veya sakin duran insanız. Ama en büyük abimiz akrep burcu ve psikolojisi bozuk. Bir komşumuzun eşi vardı, erkek akrep burcu olduğunu söylemişti, çocukları ekmekleri dokundurmazmış, takıntı hastasıymış. Sonra bir tanıdığımız daha var, kadın aslan burcu, psikolojik tedavi görüyor. Ben gayet normal bir insanım bence onlara göre. Tam tersi, bizi ağlak ve duygusal zannediyorlar.
Ben balık burcu olarak akrep burcuna hiç benzemiyorum neden sizce?
Cevapla