Yay Burcu olduğum için mi evlilikten nefret ediyorum?

ya da yalnızlığımı çok seviyorum hiç yakın arkadaşım yok çünkü insanlara karşı fobim var ama böyle tanışıp bir daha görmeyeceğim insanlara karşı fobim yok
Ülke ülke gezmek istiyorum eğitimde başarılı bir doktor olmak istiyorum.
Evlenmek çok sıkıcı geliyor anlıyor musun hesap sormak aynı evde yaşamak çocuk yapmak

Aşırı sıkıcı şeyler
Yay Burcu olduğum için mi evlilikten nefret ediyorum?
Cevapla