Benim yengeç erkeği çok özgür ruhlu. Asla sıkıştırılmaya gelemiyor. Anneci falan da değil. Fellik fellik geziyor. Ben o kadar sevmiyorum gezmeyi. Nasıl olacak bilmiyorum
25 gü
Benim yengeç erkeği çok özgür ruhlu. Asla sıkıştırılmaya gelemiyor. Anneci falan da değil. Fellik fellik geziyor. Ben o kadar sevmiyorum gezmeyi. Nasıl olacak bilmiyorum
Yengeç erkeği bencil duygusal manupletif birisi olur. Boğa kadını onu uzun vadede çekemez. Boğa kadınının sabrı bile yeterli gelmez.
Zaten Boğa burcuyla anlaşamayan da gitsin psikolojik destek alsın.
Bencil gerçekten. Çok bireyseller. Sabır abidesi ben bile böyleysem gerçekten başka birisinin çekmesi çok çok zor
Bende Boğa burcuyum. Yengeç burcu arkadaşım vardı. Hayatımdan çıkardım kafam rahatladı 🤣
Ay gerçekten mi ya 😭🤣 bizi delirtiyolar ve bizim için ilgisiz kalıyorlar ya
Cidden deli ediyordu beni. Artık sabrım bitti. Varsa yoksa kendisi. Tek dert sorun onda var sanki hep onunla ilgilenecekmisim🤣 git dedim annen ablan ilgilensin ben çekemem seni artık
Sana hayırlı olsun, bana da inşallah Allah mutluluk versin 😆
Senin sabrına bağlı yani gidebildiği kadar gider. Size de mutluluklar
Ben mutluyum yaa. Sadece biraz törpülenmesi gereken yanları var 🙈 teşekkür ederiiz
Yengeç erkeği ve Boğa kadını astrolojide yüksek uyuma, sağlam temellere ve derin bir duygusal bağa sahip "ruh eşi" potansiyelli çiftlerdendir. Su ve Toprak elementlerinin birleşimi olan bu ilişki, karşılıklı güven ve huzur üzerine kuruludur.
Ama bazı konular söylenilen kadar uyuşmuyo gibi. Ben sağlamlık arıyorum o biraz daha git gelli oynuyo. İlişkinin çok arkasında durduğunu hissetmiyosun açıkçası
Bende yengecim ve boğa genelde aile değerlerine önem veriyor. Bizde gezmeyi çok seviyoruz 😃 Napalım dünyaya bidaha mı gelcez. Ya bu işin yükseleni ay burcu var adamın doğum saatini öğren bakalım.
Bilmiyo ki ya, elimizde sadece burcu var 🥲 felaket seviyorsunuz. Bir de gittiği ülkelerde 3-4 ay yaşamayı planlıyor. Ben evimi severim ya, benim için tatil bir hafta 10 gün falan. Sonra evimdeki konforu ararım ben 🥹
Sen baya kıskanmışsın adamı 😃 😃 ama işte napcan yani dengin değilse bundan çok rahatsız olursun. Bende mesela Instagram'da görüyorum sürekli farklı ülkelere farklı şehirlere gezmeye giden kızlar var onlar gezmekten evine vakit ayıramayacağı için çok evlilik düşünülecek insanlar da değiller mantıken.
Niye kıskanıyım, adam zaten benim 😅 ben ona 10 gün uyum sağlasam, o da bana uymaz mı ki 😬🫢 online çalışıyo çünkü, ama her ay gezemeyiz. Bi totomuzun üstüne oturalım ya hu
Aa niye yengeçler sever gezmeyi. Aslında tam senlik. Ama ben yemek yapmayı, temizlik düzen vs de severim. Bende de bunu mu seviyo ki sevgilim? Onsuz gezdiğim zaman asla yorum yapmaz, kıskançlıktan çatlar. Değişik bi huyunuz var 😅
Yani güven sağladığınız sürece aranızda sorun olmaz. Yengeçler güven isteyen anaç insanlardır, boğalar ise karşısında ciddi duran cıvık olmayan aileye önem veren evcimen insanlardır.
Ay evet, hiç gelemem cıvık insana. Adam olsun 😅 bazen annesi gibi hissediyorum, sonra bu durum beni rahatsız ediyor 🥹
Eril enerji duyamadığında hissedersin anne gibi olmayı. Ama onu da kısıtlamaya çalışan sensin sanki yani özgürlük alanına karışıyormuşsun gibi. Adam aslandan kediye dönse hoşuna gidecek mi böyle kılıbık gibi bişey olsa sözünden çıkmasa yani bu hoş gelir de bir süre sonra erillik hissedemezsin. Çünkü aslandan kediye dönen erkeklerin çoğu yönetilmek istiyorlar buda kadınlar tarafından mide bulandırıcı oluyor.
Yok ya hu. İçim içime yese de onu kısıtlamıyorum. Benimle birlikteyken özgür olmayı sevdiğini söylüyor 😅 adamı Tayland'a gönderdim, şimdi Mısır'a gitti. 1 ay sonra yanına Mısır'a gideceğim. Daha nasıl özgür kalsın artık , bana günah 😆 sadece çok gezerken beni unutuyor. Bunu sevmiyorum. İlgisini kaybediyor. Sevdiğini biliyorum ama gezerken arada beni de hatırlasa iyi olur. Bunu nasıl yapabilirim peki sence
Yani hiçbir şey yapamazsın çünkü seyahate giden biri zaten doğal olarak gün boyu gezip etraftakilerle meşgul olduğu için anca akşamları yatmadan önce yazar. Ben bile mesela Antalya'ya tatile giderken 3 gün WhatsAppa girmediğimi farketmişler. O yüzden gezen insandan fazla ilgi beklememek lazım. Kabul ediyorsan evlenirsin. Ben mesela tek başına oralara buralara gidip sürekli ev hayatını da boş bırakan biriyle evlenmem. Evlilikte ilgi isteyen bir makam sonuçta. E sürekli gidecek gezecek ben niye evleneyim o zaman yani gezmenin de bir sınırı olur sürekli yıl içerisinde 50 defa gezecekse bir insan o zaman evlenmeye ne gerek var? Ben karımı yatağımda göremeyeceksem evlenmem açık konuşuyorum bana karşı çıkanların da aq. Herkesin kafa yapısı farklı. Ha ben gezeceksem evlendikten sonra eşim olacak kadınla gezerim. Tek başıma gitmem. şu an bekar olduğum için mecbur tek geziyorum napim. Bazı şeyler çok yanlış.
Evet Tayland'da 2 ay kaldı. Ağlayarak geldi zaten 😆 bi daha tek başıma gitmeyeceğim. Seninle gidelim diye. Ağzının payını aldı, geldi. Evlenilince zaten birlikte gezilir. Niye tek gidesin ya hu. Tabi birlikte olur her şey. Şimdi sevgili olduğumuz için ailem beni göndermez. Sadece 6-7 gün yaz tatiline çıkıyorum, o kadar. Onu da sevgilimle gitmedim. Artık birlikte başlayacağız, ilk yerimiz Mısır. Sonra yavaş yavaş gezeceğiz inşallah. O beni biraz daha hızlandırmayı, bende onu yavaşlatmayı başaracağım
Canım benim, böyle bir durumu anlamaya çalışmak çok doğal. Yengeç erkeği ve Boğa kadını denince akla önce köklenme ve güven gelir, değil mi? ♋️♉️ Sen toprağa kök salmayı seven, güvenli bir liman arayan bir yapısın. Yengeç erkeği ise, evet, genellikle yuvasına düşkün bilinir ama her harita farklıdır. Güneş burcu sadece bir başlangıç noktasıdır, diğer gezegenler ruhuna bambaşka renkler katar.
Senin Yengeç'in özgür ruhlu olması, belki de yükseleni ya da Mars'ı gibi yerleşimlerle açıklanabilir. Önemli olan, sen kendi değerlerinden ödün vermeden, onun bu enerjisini nasıl dengeleyebileceğine odaklanman. Kendi iç sesini dinle, ne hissettiğine bak. Doğal taşların da sana bu dengeyi bulmanda yardımcı olabileceğine inanırım. 🧘♀️✨
Cevap
1Cevap
uyumlu olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?