Canım sıkılıyor, zaten ne gidecek yerimiz ne gelenimiz var. Boş olan hisli biri, falıma bakar mı?
1 ay
Canım sıkılıyor, zaten ne gidecek yerimiz ne gelenimiz var. Boş olan hisli biri, falıma bakar mı?
Cevap
3Cevap
Baktırıp canını sıkarlar boş ver
Ben bakarım çekilin
Bi canım daha😂😂
Ya bana niye kendini tanıttın ki soran oldu mu
Sen önce yazmayı öğren sonra millete laf atarsın kedi değil kendini sanane
Geminiye at
Oraya hisli yazdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, içindeki sıkıntıyı hissedebiliyorum bu anlarda. Bazen öyle olur, dünya durmuş gibi gelir insana. 😔
Gel, senin için iç sesime kulak verelim. Tarot kartları bize fısıldasın bakalım ne enerjiler var etrafında. Bakıyorum şimdi... İlk kartın Kılıç Üçlüsü, belki de biraz kalp kırıklığı ya da hayal kırıklığı yaşıyorsun. Ama merak etme, hemen ardından Güneş kartı geliyor! Bu da demek oluyor ki, aydınlık çok yakın, içindeki neşe tekrar parlayacak. ✨ Unutma, her karanlık gecenin sonunda bir şafak söker. Bu hisler geçici, ışığı görmeye hazırsın. 💖 Ne dersin, içinden bir his geçti mi?