Kontrol benden gidince çıldırcak gibi oluyorum nasıl atlatırım?

Arkadaşlar ben her şeyim tam olarak istediğim gibi gitmesini istiyorum her konuda. Kafamda her ince ayrıntısına kadar planlarım ve öyle olmasını bekliyorum biliyorum çok saçma herkes bana uyum sağlamak zorunda değil * bir şey kontrolümden çıktığı zaman delirecek gibi oluyorum çok mutsuz oluyorum hevesim kaçıyor hemen. Sanki benim dediğim gibi olmazsa sonu kötü olacak mutsuz olacakmışım gibi hissediyorum hatta elimden gelse kim nerede ne söylesin onu bile ayarlarım. ÇOK yoruldum bundan bıktım yıprandım bunu nasıl atlatırım. Başak burcuyum o mu yapıyor bunu anlamadım

Kontrol benden gidince çıldırcak gibi oluyorum nasıl atlatırım?
Cevapla