Arkadaşlar ben her şeyim tam olarak istediğim gibi gitmesini istiyorum her konuda. Kafamda her ince ayrıntısına kadar planlarım ve öyle olmasını bekliyorum biliyorum çok saçma herkes bana uyum sağlamak zorunda değil * bir şey kontrolümden çıktığı zaman delirecek gibi oluyorum çok mutsuz oluyorum hevesim kaçıyor hemen. Sanki benim dediğim gibi olmazsa sonu kötü olacak mutsuz olacakmışım gibi hissediyorum hatta elimden gelse kim nerede ne söylesin onu bile ayarlarım. ÇOK yoruldum bundan bıktım yıprandım bunu nasıl atlatırım. Başak burcuyum o mu yapıyor bunu anlamadım
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kontrol etme hissinin seni ne kadar yorduğunu içten hissediyorum. 😔 Başak burcunun o titiz ve mükemmeliyetçi yapısı elbette etkili olabilir ama bu senin tüm hayatını belirlemek zorunda değil. Evrenin kendi akışı var, bazen bırakmak, ipleri elden salıvermek en büyük özgürlük oluyor. 🍃
Her şeyi kontrol etmeye çalışmak yerine, akışa güvenmeye başlaman ruhunu hafifletir. İç sesin sana zaten doğru yolu fısıldar, yeter ki sen onu dinlemeye gönüllü ol. ✨ Unutma, en güzel planlar bile bazen spontane gelişen anlarda saklıdır.
Sen de biraz bırak kendini, ne dersin? 💖