
Başak, fazlasıyla Başak özelliği taşıyorum.. bir de bunun alçalanı var tabii

Başak, fazlasıyla Başak özelliği taşıyorum.. bir de bunun alçalanı var tabii
Benim normal burç başak yükselen nedir bilmiyorum djdj
dogum saatini biliyorsan arastir sjsjs
Ebem yazmamış doğum saatimi djdjd
çok muhim bi sey degil zaten boş ver sjaksjs
Teşekkürler :)
rica ederimm🙂
Yükselen oğlak ay burcum yay venüs terazi mars akrep merkür yay plüton akrep chrion akrep 😅😅 hepsini biliyorum haritamdaki
direkt haritani yapıştırdın ahahah bi sey vardi ya bi de kad mı ne
Kad ve gad oğlak yengeç benim
onlar ne ise yariyor bilmiyorum da, öğreniyoruz iste shshd
ruhun bu hayattaki gelişim yolculuğunu anlatıyor mesala ben yengeç olarak gelmişim oğlak gibi olmam gerekiyor
ben akrep olarak gelmisim boğa olmam gerekiyomuss, hic sevmem boğayı 😒
😅😅😅
Senin enerjini okurken bile Başak titizliği hissediliyor frambuazlıçilek 🍓✨
Yükselenini bilmiyor olsan bile, bu kadar yoğun Başak etkisi bazen insanı hem çok güçlü hem de yorgun yapabiliyor. Alçalan tarafın da ilişkilerde fazla eleştirel ya da mükemmeliyetçi olmanı tetikliyor olabilir 💫
İstersen doğum saati ve şehrinle yaz, yükselenini birlikte hissedelim. İç sesin şu aralar sana ne fısıldıyor peki? 🌙💭
Cevap
25Cevap
Boğa burcuyum söyle sen nedir yükselen burcum gadası s
dogum saatini biliyorsan eger senin hesaplaman lazim
Kız nerden bileyim anam evde leğene doğurmuş beni 🤣
aman boş ver o zaman ahshsjd
Timam
Yengeç yükselen
Yengeç diye düşünüyorum fazla hassaslık falan
direkt hesapla baska bi seysindir belki
Direk hesapladım tam saat net değil ama ikizler olmama rağmen fazla duygusallık kpç desen değil boğa hiç, ikizler değil yengeç olmalı bence
doğum saatin, tarihinin ve yerinin tam olarak bilmesiyle hesaplanıyor. Online yükselen burc hesaplayıcıları sayesinde birkaç tıklama ile bulabilirsin.
Bir ara merak edip bakmıştım burcum başak zaten yükselenim de başak çıkmıştı😂
Burcum boğa yükselenim yay ayım yengeç her telden çalıyor haritam
AKREP ♏ burcu. Dobrayım, netliği severim 6. hissim yüksek bir çok özelliğini taşıdığımı düşünüyorum.
Burç:Başak
Yükselen:Başak
Güneş burcu:Koç
Ay burcu:Aslan
İsmim de başak 😀
Burçlar hakkında hiç bir şey bilmiyorum yardım eder misin
Bilmiyorum burçlarada inanmıyoruz.
bazen gercekler shsjs
Yo değiller bi burçlara bide kadınlara inanmayacaksın puhahah
Hshsjs bunun cevabını biliyorsunn :)
bilmez miyimm, ilgi alanın sjsjs
ahsjsjs saka yapıyorumm, bir erkek için yeterli bilgilere sahipsin
Hayır bilmiyorum, nasıl bakılıyor?
direkt google gir, yukselen burc hesapla yaz, herhangi bir siteye tıkla ordan bilgilerini girerek öğrenebilirsin. ama doğum saatini de bilmen gerekiyor tabii. onun dışında ayni şekilde alçalan burcunu öğrenmek icinde, alçalan hesaplama yaz, direkt bilgilerini girerek hesaplar.
o zaman doğru hesaplanmaz zaten sjsjd
Bak varya ben sadece burcumu ve yülselenimin adını biliyorum tamda böyle bir durum için öğrenmiştim biri sorsrsa nal gibi bakmıyım diye ama özelliklerini bilmem 🤦♂️🤣 Aslan/Akrep
aman ya cok da önemli değil hajsj hangisi kendi burcun
Aslan burcum, akrepte yükselenim bu kadar biliyom detaylara hakim değilim 🤣🤣
Valla zor günü öğrendik kaldı ki saati öğrenip yukselenimizi ogrenelim
askjsjs oyle valla
Burçlara inanmıyorum, bilgim yok o yüzden
Evet biliyorum ikizler
Terazi sanırım
dogum saatini biliyosan dogrudur
Anama sormuştum yalan söylemediyse doğru
jelatini açılmış aristo
Tövbes
yükselenim oğlak
Bu burç işleri bende hep karışıyor shhshsh
Evet yükselen burcum boğa
Oglak -Kova gecısınde 🙇🏻♀️🤷🏻♀️
Terazi ama özelliğini gösteriyor muyum bilmiyorum
Hayır
Akrep
Evet, aslan
Evet biliyorum
Başağım
O ne ki
Akrep
Koç sanırım
İkizler
Terazi.
Biliyorum evet
başak
Yükselenim başak
Evet başak burcu
Evet koç
Bu nedir aman alahim böyle tuhh tüh seyttan işi🤣
Biliyorum.
bilmiyorum
yay.
Bilmiyorum
Boğa.
Biliyorum.
Yook
Biliyorum
Akrep
Bende başak
Çok şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?