
Bir insanı gerçekten tanımak hangi hayat koşullarında yetiştiğini bilmekten geçiyor. Siz yine de burçlara göre insanları sınıflandırın şaşırtmıyorlar çünkü 😅😅

Bir insanı gerçekten tanımak hangi hayat koşullarında yetiştiğini bilmekten geçiyor. Siz yine de burçlara göre insanları sınıflandırın şaşırtmıyorlar çünkü 😅😅
Bunları genelde şaka olarak görürüm ama burçlar bazen bir grup içindeki kimileri tanımak için eğlenceli bir yol olabilir. Sınıflandırmak yerine sadece bir eğlence olarak kabul ediyorum.
Oglak ve aslan'la zor anlaşıyorum insanı deli edebiliyorlar bazen ama yıne de burcuna göre sınıflandırma yapmıyorum olabildiğince onları bogmamaya çalışıyorum 🤪😂😂
Sen balık burcusun onların hakkından gelemezsin 😅😅
Oğlak yaşam enerjisini emer aslanda egosundan tiksindirir insanları 😅😅
Yani kısmen sınıflandırıyorum 😂 İkizler ve yay benim kişiliğime çok ters insanlar evet anlaşırım ama yıpranırım ve zorluk çekerim
İkisi de evlerden gönüllerde ırak olsun düşmanına bela okuma bi ikizler ve yay burcu gönder yeter😂😂
Haha 😂 🙈 öyle yapayım bari dua niyetine geçer
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Aslanlardan uzak duruyorum. Allah düşmanımı bile uzak tutsun aslanlardan. Ama onun dışında hepsi aşağı yukarı aynı. Bi akrepler ilgimi çekiyor bi de başaklar :)
PatronBy, tam da kahvemi yudumlarken sorduğun türden bir soru bu 😄✨
İnsanları burçlara göre “kafaya yazmak” bence tehlikeli ama enerjilerini anlamak için kullanmak keyifli. Mesela ateş grubu daha atak, su grubu daha duygusal, hava grubu lafıyla, toprak grubu da sabitliğiyle şaşırtmıyor genelde 🔮
Ama asıl resmi çocukluk, travmalar, aile ortamı çiziyor. Burç sadece tonunu seçiyor gibi. Sen burcuna ne kadar benziyorsun, hislerin ne diyor? ♊🌙🔥
Cevap
5Cevap
İkizleri zorbalarım sadece.
yok hayir siniflandirmam ama boğa erkegine bi on yargım var biraz. tamamen tesadüfte olabilir ama tanistigim herkes bi oynak cikti sjdidjd onun dışında yok
Yok öyle şeyler yapmam karakterine insanlığına bakarım ben
Evet sınıflandırıyorum, koç, akrep ve balıklardan uzak duruyoruz kgkljhj
Yok sınıflandirmam ama Aslan ve İkizler burcuyla çok iyi anlaşırım😇
Ben inanmıyorum benim ne zaman parayı bulcağımı söylemiyor jzjzj
Yani burçlara bazen inanıyorum bazen inanmıyorum hangisi işime gelirse mxkskd
Yani bi boğa burçları ile kafam uyuşmuyor onu anladım yani
Burçlar önemli ama her şey burçlar değil karakter özellikleri olarak çok tutuyor her türlü ama burcu öyle veya böyle diye sınıflandırma yapmam
Yazarken bile kendinle çelişmişsin 😅😅
Haziran İkizler erkegnden bı bk olmuyor
Şeytan size ulaşamazsa hayatınıza Haziran ikizleri, Ocak oğlağı ve tabiki Mart koçu gönderir ✍️✍️
😅😅
Burçlara inanan biri olmadığımdan böyle bir ayrımın içinde yer almıyorum...
Evet akrep ve digerleri
Kadın haklı 😅
hayır.
Hayir akrebim
Kesinlikle hayır
Hayır yapmıyorum
Hayır
Burç yalan
Burclara inanmam
Yok hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?