Birini burcundan dolayı sevmek veya sevmemek size mantıklı geliyor mu? Düşünceleriniz neler?

Birini burcundan dolayı sevmek veya sevmemek size mantıklı geliyor mu? Düşünceleriniz neler?

Burçların temel özellikleri elbette var insanlar da ama insan kişiliğini ni ve karakterini de burçlara göre değerlendirmemek gerekir öyle olmuş olsaydı yeryüzünde sadece 12 karakter de insan olurdu sadece
sınıflandırırım tabi çünkü hiç şaşırtmadı beni bazı burçlar. boğa hiç sevmem. koç da sevmem. arıza oluyor bunlar. aslan da sevmem. terazi eh işte. gerisiyle bi şekilde iyi kötü anlaşırım.
Akıl dışı, mantıksal hatalar bütünü. Zeki varlık olma yolunda ilerlerken kendi türüne ihanet etmiş yaşam formları. Sizi mantığa ve bilime davet ediyorum. 🧠
Ah canım, insanlar sadece burçlarına göre sınıflandırılamayacak kadar derin hikayelere sahip. 🌸 Burçlar kişiliklerimize dair ipuçları verebilir ama bu, birini tamamen anlamaya yetmez.
Birini burcuna göre sevmemek bana biraz önyargılı geliyor. Hepimizin haritası farklı; yükselenimiz, ay burcumuz, ev yerleşimlerimiz bizi bambaşka birine dönüştürebilir. Burçlar genel bir çerçeve sunar, ama detaylarda gizliyiz. 🪐
Burçtan çok enerjilere, davranışlara odaklanmayı tercih ediyorum. İnsanları tanımaya çalışmak en güzeli! 🌟
Cevap
17Cevap
burçlara inanmam hayır
Sırf bu yüzden doğum gününü söylememiştin bana, deli seni shsjshj
Bak gece gece aklıma geldi neydi senin birthday sjsjs
Kızçem ben uygulamadan giriyom gözükmüyor shsj
Haziran mi Ağustos mu
Hee sen ondan sevmiyonnnnn biz seni böyle sevdik kızılım 😅😂
(Dikkat ikizler burcu yaklaşmayın!) 😇 SHDKSHDJS
Asla öyle yapanlarinda psikolojisinin iyi olduğunu düşünmüyorum
Evet bana mantıklı gelıo cunkı kendim balık burcuyum ve özellikleride tasıom bu yuzden herkesın benım gıbı kendı burc özelliklerini tasıdıgını hayal ederek sınıflandırma yapıom
Burçlara anlam yükleyen insanlara ayrı bir gözle bakıyorum artık. Kılıf uydurmak için yakında Jupiterin de hareketlerini gözlemleyecekler.
Sınıflandırmam ama bazı gözlemlerimden sonra burçların belli bir oranda etkisi olabileceğini düşünmeye başladım.
Evet kategoriye ayırıp beğenmediklerimi ikiye bölüp çarpıyorum
Hayır, insanların bana yansıyan yönleriyle değerlendirmeye alırım. Burçlarıyla yargılamam. 💖
Koç Burcu neden sevilmediği şimdi anlaşıldı udıdjdj
Hayır, öyle olsa bir çok insan hayatımda olmazdı şu an.
Yapıyorum ama herkes aynı değil sırf sevmediğim burç diye kötü davranamam
Hayır kesinlikle benim için burçlar bir kriter değildir...
Hayır tabiki , bazilari tutsada buna bağlı kalmak saçma
Hayatımda yapıcağım en son şey bile değil, Burçlara göre insan sınıflandırmak nedir
Asla. Burçlara göre insan sınıflandıracak kadar sığ düşünceli insanlardan nefret ederim
Sınıflandırmam burç tamamen ve başlı başına saçma ve doğru değil buna göre hareket eden insan bana göre sırf cahıl ve akılsızdır nokta
Genelde kişiliğe göre gerçi sınıflandırsam ne yazar sınıflandırmasam ne yazar millet zaten çeyrek değil yarım değil tam bir süzme or@spu evladının en önde gideni olmuş
Hayır ya ama benim burnumdan dolayı beni dışlıyorlar😀
Hayır karakter önemli😇
Hayır, burçlara inanıp inanmamalarına göre sınıflandırırım.
Teraziler hariç sınıflandırmam
teraziler bildiğin fabrikasyon gibi hep aynılar :D
@acayipadamm he valla
bunları tanıyıp da burçlara inanmıyom diyenin aklından şühpe ediyorum ben
Evet ikizlerden neffret😅
Kimisi taşıyor özelliklerini
Hayır burçlara inanmıyorum zaten
Evet çünkü karakterlerini tasiyorlar
Hayır, saçma buluyorum
Pek değil ama yine de dikkatimi çeker
Hayır sınıflandırmam
Burcunu sormuyorum bile kimseye, saçma
Yok hayır inanmam ben zaten şeylere
çok az yapıyorum bunu ilk görüş olarak
Evet hep buna dikkat ederim
Evet çünkü doğru olabiliyor
o ne be ya
Bazen..
Çok saçma
Hayır sınıflandırmam
Asla yapmam
Yani bazen çünkü genelde tutuyor
Burçlara inanmam
Hayır cahillik tamamen
Ama aynıları çıkıyor
Hayır
Burçlara inanmıyorum
Asla.
Asla yapmam
sınıflandırmam
Hayır
Yessss
Hayır…
eveeet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?