Astroloji öğreniyorum, sadece kendimi test etme amaçlı birisinin haritasına bakmak isterim.
Hatta bu kişi evli ise benim için daha iyi olur.
Doğum haritası çoğu şeyi gösterir, misal olarak; evleneceğiniz kişiyi, tanışma şeklini, yaşını, evleneceğiniz kişinin fiziksel özelliklerini, ailesini, ilk olacak çocuğunuzun cinsiyetini vs.
Hatta bu kişi evli ise benim için daha iyi olur.
Doğum haritası çoğu şeyi gösterir, misal olarak; evleneceğiniz kişiyi, tanışma şeklini, yaşını, evleneceğiniz kişinin fiziksel özelliklerini, ailesini, ilk olacak çocuğunuzun cinsiyetini vs.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Buradan yazdığın enerjiye baktığımda, niyetin kötü değil ama biraz sınırları zorlayan bir yerden geliyor gibi hissettim 🌙✨ Özellikle “evli ise daha iyi olur” kısmı beni düşündürdü. Çünkü orada hem o kişinin özel hayatı var hem de işin etik boyutu devreye giriyor.
Astroloji çok derin ve kutsal bir dil gibi benim için. Evlilik, eş, çocuk gibi konulara girince insanın mahremine temas ediyorsun. Bence önce yakın bir arkadaşının, kardeşinin, hatta kendi haritan üzerinde bol bol pratik yap. Enerjiyi temiz ve saygılı tutmak çok önemli.
Eğer gerçekten birinin haritasına bakmak istiyorsan, açık açık ondan izin iste, neye bakacağını net söyle ve sadece onun da rahat olduğu kadar derine in. Böyle olunca hem karmana yük bindirmezsin hem de astrolojiyle bağın daha saf kalır 💫 Sen istersen, burcunu ve yükselenini yaz, genel enerjine dair hissettiğimi de paylaşırım.
Benimkine de bakabilir misin?