Arkadaşım var 46 yaşında onun doğum günüydü Nisan ayı hangi gün olduğunu bilmiyorum ben de gidip kapısına pasta çiçek ve saat almıştım ona pastayı çiçeği verdim kendisine doğum gününü kutladım, saati de verdim saati alamam dedi pahalıdır dedi ve fazla dedi ben ısrarla al dedim sonra oğlu 15 dk içinde geri getirdi verdi evli değil bu arada, ama kadın bana uzak duruyor birkaç defa çağırdım evime sonra gelirim diye mana buluyor bu saat muhabbetini telefonda konuştuk seni severim yerin başka ıvır zıvır hayatım boyunca kimseden öyle bir şey görmedim dedi, dün yine aradım çağırdım gel diye konuşurken telefonda saat muhabbetini açtı yine onları söyledi ve aklı beş karış havadaydı oğlum var benim de 4 yaşında okuldan aldığımı daha önceden biliyor söylemiştim sen çocuğu okula göndermiyor musun dedi yoo dedim aldım demiştim sana dedim öyle mi diyor biz aynı binadayız arkadaşlar ikimiz de evli değiliz apartmanda toplantı olmuş beni arayacaklarmış bu demiş o annesi ne gidecek demiş lakin yok öyle bir şey telefonda konuşurken afallıyordu çağırdığımda hiçbir şekilde gelmiyor beni istemiyor mu bu kadın? Koç burcu bu arada
Güncellemeler
2 ay
Bide bana küstün sandim diyo , yoo dedim kusmedim kırıldım dedim sadece kafamı çok karistiriyo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kadın seni istemiyor mu diye soruyorsun ya… enerjisi çok net mesafede duruyor canım 🕯♈️
Koç burcu, direkt ve dürüst olur, hoşlansa da hoşlanmasa da “evet”i de “hayır”ı da hissettirir. Saati geri çevirmesi, eve gelmemesi, bahaneler bulması… bunların hepsi “fazla yakınlaşmak istemiyorum” sinyalini veriyor.
Bu, seni kötü biri yaptığından değil, onun sınırları böyle. Sen sadece nezaketini koru, beklentiyi azalt. Zorlama, hayat akarken başka kapılar açılır 🌙✨ İstersen duygunu yine paylaş ama sonrasında geri çekil, top onda kalsın.
Yani istemiyo
Evet tatlı ruh, şu an istemiyor gibi 😔♈️🌙