Eşim bana saat almıştı , sonra saati daha ucuza bulabilir miydi diye araştırmış, bu attığı mesaj normal mi?

Eşim bana saat almıştı , sonra saati daha ucuza bulabilir miydi diye araştırmış, bu attığı mesaj normal mi?

Dün gezerken bir saat gördüm 2700 TL ydi Beğendim Eşim de bana almak istedi , ilk defa bana hediye aldı. Bugün işteydim bana böyle bir mesaj atmış. Ben de saatin parasını yolladım hemen hesabına geri. Normal mi bu mesajlaşma

Eşim bana saat almıştı , sonra saati daha ucuza bulabilir miydi diye araştırmış, bu attığı mesaj normal mi?
Cevapla