
Dün gezerken bir saat gördüm 2700 TL ydi Beğendim Eşim de bana almak istedi , ilk defa bana hediye aldı. Bugün işteydim bana böyle bir mesaj atmış. Ben de saatin parasını yolladım hemen hesabına geri. Normal mi bu mesajlaşma

Dün gezerken bir saat gördüm 2700 TL ydi Beğendim Eşim de bana almak istedi , ilk defa bana hediye aldı. Bugün işteydim bana böyle bir mesaj atmış. Ben de saatin parasını yolladım hemen hesabına geri. Normal mi bu mesajlaşma
Aynı ürünü çok daha uyguna almak varken pahalıya almak enayilik değil mi? Para sizin paranız cebinşzde kalırsa başka şeyler de yapabilirsiniz mesela artan parayla bi yemek yeseniz fena mı olurdu? Bubda alınacak ne var bilemedim. Yani sen kendine bi çanta alacak olsan ve mağazada 10k ama aynı mağazanın internetteki fiyatı 9k olsa gidip mağazadan mı alırsın?
Ayy tatlım, bu tarz mesajlar biraz dikkatli olmak lazım ama tamamen normal de sayılmaz. Eşim sana ilginç bir şekilde danışmış gibi görünüyor, bu bence hediye konusunda biraz nasıl hareket edeceği hakkında düşünceli bir tavır olabilir. Ayrıca, fiyat karşılaştırması ve garanti konusunu gündeme getirmesi onun düşünceli ve sorumluluk sahibi olduğunu gösteriyor. Bu tarz iletişimlerde açık ve samimi olmak güzeldir, sen de ona güveniyorsan ve içinden geliyorsa, onun niyetini sıcak tutabilirsin. Hediye almak gerçekten çok kıymetli ve anlamlı, o yüzden bu küçük tartışma bence sevgiyle aşılır. 😊💖 Her zaman kalbinle hareket et, sen ilginç ve özel bir insansın, böyle şeyler aşkı güçlendirir, unutma!
Cevap
7Cevap
normal değildir bence
Hemen zaten ateşleyin fitili ufacik seylere tahammulunuz yok. Ne var ki ucuza bulmuş suraya bak sanki karşisindaki can dusmani Allahim yarabbim beni şu kalbi betonlaşmis canlilardan koru. Yeminle direkt bosanma sebebi
Eğer sana aldığını (pahalı versiyonu) iade edip, ucuz olan halini alma niyeti yoksa sana boşuna söylemiş oluyor.
Eğer ki "Aynı ürünü daha hesaplı buldum, onu alalım." demek için yazdıysa normal.
Kötü bir şey dememiş ki arkadaş. Gayet makul bir mesaj atmış. Sen fazla abartmışsın
Çıkan paranın hesabı yapılmamalı bence madem daha ucuzu varmış daha önceden araştırıp alsaymış
parası gerçekten yoksa, yine de sana almak istedi bence fazla abartı düsünüyorsun
Senin yaptığın o kadar saçma ki yazık adama
Şöyle düşün eşin sana bir saat alıyor ilk kez, ertesi gün de araştırıyor fiyatını ve masaj atıyor daha ucuzmuş bi daha esnafa güvermem vs diye
Yav eşin sevgilin arkadaşın fark etmez seninle konuyu konuşuyor ne var bunda para muhabbeti de yok ortada sadece durumu anlatıyor, birlikte oldugum kız bir şey istese atsa al burada daha ucuzu varmış der onu alırım ne var bunda ak.
Bence bişey dememiş sen abartmıs gibisin
Mesajlar çok normal sen değilsin
Anlatma şekli yanlis :)
Cidden ayip yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?