Apple watch aldim paraya kiyip
Şu an kararsizim moralim bozuldu cocukca bir görüntü mü var cool

Şu an kararsizim moralim bozuldu cocukca bir görüntü mü var cool


Güzel
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Bende apple kullanıyorum. Apple watch air pods hepsi orjinal ama o kadar paraya değmez ben yurt dışından getirtmiştim. İlk 1 hafta saatin her özelliğini kullanmaya çalıştım sonra saate bakmaktan başka bi işe yaramıyor. kulaklık desen ufacık şey Türkiye de 2500 tl.
Kullan kalitedir ama tl ile Türkiye de apple alışverişi yapmam
Almışsınız birkere takın kullanın, ne diye pişman oluyorsunuz keşke bütün pişmanlıklarımız bunun gibi olsa, takmayın kafanıza bakıyım, hayırlı uğurlu olsun, dünyanın sonu değil ya
Cevap
75Cevap
Bizim ne düşündüğümüzün senin için önemli olmamalı. çoğu kişi çocuksu dese bile çocuksu olmaz, veya tam tersi.
Selam,
Bence güzel duruyor. Güzel günlerde kullan 🎈
Benim hayatımın bir parçası apple-watch saatim. Kordonu istediğin renklerde alabilirsin, kıyafetine uygun takarsın. Sürekli seni düşünen biri hep yanında gibi hissediyorsun alışınca:)
Güzel ama çok pahalı apple ürünleri hele bir saat ne bilim, hayırlı olsun yine de kolunda paralansın :)
Çelik kordonlu olanlar daha hoş duruyor bence. Bu da kötü değil fakat keşke farklı bir renk olsaymış.
Çook güzel gözüküyor. Kendin için güzel bir hediye olmuş 😊
Kordon rengi de güzel ve dikkat çekici.. 🥳
Apple almışsın ama hâlâ sorguluyorsun iyi mi kötü mü diye🙄
Bence yakışmış, çocuksu durmuyor.
Gayet yakışmış, ama o kadar para verilecek bir saat olmadığını düşünüyorum.
Hayırlı olsun.
parayı buna harcamazdım ben olsam ama çok isteyip aldıysan güle güle kullan
Sen begeniyorsan başkalarının düşüncelerini önemseme.
İşlevsellik çok daha önemli bu cihazlarda şahsen görüntü olarak bakarsak oval saatler çok daha şık.
Güzel , içinden nasıl yaşamak geliyorsa öyle yaşa gerisini düşünme hayat kısa.
Beğenip almışsın kime ne? Fikri sarın almadan önde alacaksın 🤣🤣
Güzel güzel. Cocuk su mocuksu yok canın neyi nası yapmak isterse öyle yap kimseye bakma.
Güzel ben de almayı istiyorum ama paraya kıyamıyorum.
Alakasi yok, tam tersine cok guzel durmus kolunda. Iyi gunlerde kullan.
Teninle aynı renk gibi ayırt etmek zor yani bana öyle göründü
Duruşunda bence sıkıntı yok.
Ben de akıllı saat bakıyorum ama apple marka değil.
Hayır gayet güzel kayış renkleri sana öyle gelmiş olabilir ama oda değiştirilebiliyor
Güzel bence bi kaç askılık al kıyafetine göre değiştirirsin
Gayet hos duruyor , iyi yapmissin güle güle kullan tatlim
Eleştirileri alın ama her zaman kendi fikriniz de karar kılın. Gayet güzel duruyor.
Herkesin zevki farklıdır. Ben de kullanıyorum şahsen ve cok memnunum 🤙
Güzelde o paraya daha iyi saat bulunabilirdi ama güzel knk
Kordonu kötü. Saat normal durmuş da. Bence kordonu değiştir. Koyu renklerde bir şey al.
Bende mi paylaşsam acaba , görgüsüzlüğün daniskası 😀😀
Bence çocuksu değil, yakışıyor yani, sen ona buna bakma, onlar ne anlarlar.
Güzel yanı kötü dmeke daha çok moral bozcak iyi demek daha iyi
Çocuksu neden dursun ki ya gayet hoş duruyor işte :)
Hem Duruşu Güzel Hemde Kullanışlı Ayrıca Hiçte Çocuksu Durmuyo
ne cocugu ya mis gibi apple watch iste daha ne istiyon -,-
bence cok guzel olmus hayirli olsun
Hayirli olsun ve gulle gulle kulan bence yakismis hoşduryor
Çok beğendim ayrı bir havası var
Kordonun rengi nasil
Prestiji yeter isterse çirkin olsun
Gayet güzel yakışmış, güle güle kullan.
Gayet güzel 💕 güle güle kullan. Hayırlı olsun.
Gayet güzel ben beğendim
hadi ordan et boynun güzel duruyor
Güzel duruyor, sen beğeniyorsan sorun etme.
Hic cocuksu degil gayet guzel
Yakışmış. Güle güle kullan...
yoo neden çocuksu dursun ki gayet güzel
Normal kötü değil bence günlük kullanılabilir
Duruşu yeter. Bilmeyenler için çocuksu durur.
Hayırlı olsun. Gayet güzel :D
Güzel olmuş iyi gözüküyor.
Yakışmış. Kolun ince oda zarif cuk oturmuş
Gayet güzel duruyor ☺️
Ben de aldım, yakışmış. Gayet karizmatik... 😎👍🌺
Sen beğendiysen gerisi önemli değil.
Cool olmak için mi aldın
Güzel ama kordunu çocukça
Gitti çeyiz parası. :) :)
Güzel ama kordonu siyah olabilirdi.
Bence güzel yakışmış 😉
Apple alıcan ve çocuksu durucak😎
pembe kordon çocukça bence.. kordonu değiştir..
Seninsüppper tatlı göstermiş bendede varrr
Işıqlı mışıqlı çoksel olmuş
Hayırlı uğurlu olsun abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?