Evreni sadece madde olarak mı görüyorsunuz yoksa somut sınırların ötesinde duygu ve sezgileriniz güçlü mü?
2 ay
Evreni sadece madde olarak mı görüyorsunuz yoksa somut sınırların ötesinde duygu ve sezgileriniz güçlü mü?
Oldukça güçlüdür, enerjiye göre insanların karakterlerini vb şeylerini hissederim, sezgilerim beni yanıltmaz. En yüksek sezgim çevremde olan insanlarla alakalı ölüm enerjisi. Birisi öldüğünde ya da öleceğinde içime farklı bir his doğuyor, bu zamana kadar yanıltmadı.
Allah Allah o derece yani
O derece, anlatılmayacak çok şey var anlatılabilen kısmı böyle. İnsanlar deneyimleyene kadar inanmıyor ama deneyimden sonra anlıyorlar. Örneğin elin üzerinden üzerindeki kötü enerjiyi çekebilirim ve bunu hissedersin, bazı insanlar iyi enerjiyi çeker ki buna vampirlik diyorum. Aslında vampirlik kan emme ile değil enerjiyi emme ile oluyor. Bundan dolayı kötü insanlar uzun yaşıyor diyoruz. Daha nicesi var anlatsam roman olur ahah
Yok ben inanırım yaa. Bazı insanlarda farklı özellikler olabiliyor var yani bu
Evet haklısın ama her rüya hak rüya olmuyor. Şeytani rüyalar da var. Bunları ayırt edebilmek ve iyi yorumlayabilmek de ayrı yetenekler
Yüz analizi vs. yapabiliyor musun peki
Fala inanmiyorum
Duygu ve sezgilerim güçlüdür
Birini tanımam için onu görmeme veya adını bilmeme gerek yoktur
Hissedebilirim hislerimi analiz olarak sunabilir
Kişiyi kendisine anlatabilirim.
Bunu bazı zamanlarda yapıyorum
Sorularımda var mesela seni sana anlatmamı ister misin gibi şeyler
Yorumları okuma fırsatın olursa buraya soruyu bırakacağım
Öyle bir yeteneğin varsa eğer beni de analiz eder misin? Merak ettim ne çıkacak
Olur tabi analiz ederim, fakat senden bir ricam var akşam bu analizi yollayacağım uygun mu?
Çünkü şu an tam olarak odaklanabileceğim bir yerde değilim
Olur tabi ne zaman müsait olursan
Kesin değildir, sadece hislerimdir
Bazı cümleler aslı değil sadece yansıtıcısıdır direkt söyleyemediğim şeyleri yansıtmaya çalışırım.
Şimdi başlayabiliriz
Öncelikle bağlılıkların çok güzel
İnsanlara karşı yaklaşımın, kendini ifade edebilme yeteneğin güzel
Ama her zaman her dediğin anlaşılamayabilir
Bu konuda kendine haksızlık etmemelisin
Sen güzel anlatıyorsun doğru şekilde ifade ediyorsun fakat her zaman anlaşılabilir olmayı bekleme lütfen
İnsanların çoğunun göründüğü gibi olmadığının farkındasın ama çoğu zaman yelkenlerini indirmek durumunda kalıyorsun
Merhametin iyi niyetin seni koruyup kollamaya devam edecek
Sen doğru şekilde davranıyorsun emin olabilirsin
Geçmişte yaşamış olduğun çok fazla zor süreç yok
Sadece iki konuda kendini kötü hissetmişsin fakat birini aşabilmişsin
Diğerinide içinde kendin yaşıyorsun,
Evet çoğu zaman bize yapılan kötülükleri diğer insanlara anlatmamalıyız kabuğumuza çekilmeliyiz ama bazen!
Çevrendeki insanları ölçmek konusunda harikasın her anlamda senin sınavında olduklarının farkında bile değiller
O saf merhametin seni gerçekten kötülüklerden koruyor
Ayrıca sana atadan miras kalan koruyucuda var onu beslemeyi ihmal etme
Atadan kalan zikir ile güçlenir şifa bulur ve şifa verir güçlendirir
İhmal etme lütfen!
Sınırlarını korumayı iyi biliyorsun
Kendi benliğini kaybetmeden isteklerinin yerine gelebileceğini biliyorsun
Başarılı olmak senin için bir övünç meselesi değil kimseden takdir beklemiyorsun
Kendin için yapıyorsun çoğu şeyi.
Sevdiklerine sıkı sıkıya bağlı hepsine iyi davrana merhamet ile yaklaşan güzide bir ruhsun ve her zaman merhametin ile ön plana çıkacaksın
Önüne gelecek fırsatları değerlendirken lütfen çok dikkatli ol
Senin fayda gördüğün şey aslında tamamen faydasız olabilir
Bir aile büyüğüne danışmanı tavsiye ederim
Dayına sorabilirsin mesela veya amcana herhangi bir aile büyüğüne
Ama aracı olmasın bire bir kendin sormalısın
Hayatın düzende devam ediyor elhamdülillah
Rabbim ruhundaki güzellikleri yüzüne yansıtmış
I
Sığmadı”
Işığını asla kaybetme, ışığını yok etmeye çalışanlarada müsade etme
En doğrusunu Allah bilir.
Elbette hislerin kesinliği olmadığını biliyorum. Direkt söyleyemediğin şeyler nedir niye söyleyemiyorsun? Bir de sana atadan miras kalan koruyucu dediğin ne zikir demissin. Ne zikri orayı da tam anlayamadım
Bu arada dediğin gibi %100 doğru değil hepsi ama çoğu doğru.
Neden söyleyemediğimi söyleyebilsem
Zaten söyleyemediklerimide söyleyebilirim.
Müslüman birisi onlar görünmez ama seni beni görürler ondan bahsediyorum
Hâlâ anlamadım gerçekten. Açıkça niye söylemiyorsun ki
Müslüman birisi diyosun neyden bahsediyorsun
insanların niyetini, nasıl bir kalbi olduğunu falan hissediyorum büyük oranda telepati deniyor sanırım bi ara araştırmıştım bilimsel olarak kanıtlandığından bahsediyordu yoksa mantıklı gelmezdi ama açıklaması var herkeste olan bir özellikmiş doğuştan güçlü olabiliyor veya gelişebiliyormuş bazı nedenler ile
rüyalarımın çıktığı olur, bazı şeyler içime doğar, bu durumlar özellikle maneviyatımın, kalp gözümün daha açık olduğu dönemlerde olur ve pek çok insanın başına gelmiştir,
Kalp gözünün açık olup olmadığını nasıl anlıyorsun? Bu anlaşılabilir bişey mi
Anladım. Maneviyat dönem dönem artıp azalabiliyor bu da biraz bizim elimizde aslında. Benim de eskiye göre maneviyatım azaldı maalesef
Evet. Allah maneviyatımızı artırsın. Ona olan sevgimizi daha da büyütsün
Nightwalk, sezgilerim Balık enerjisiyle taş gibi 🌙 Evreni madde sanmam, her şey titreşim ve his. Sabah kedimle ametist ritüeli yaptım, iç sesim net konuştu 🔮 Senin ruhani hislerin uyanık mı, evren sana ne fısıldıyor? Paylaş, dinleyeyim ✨
Cevap
11Cevap
güçlü
Evren tamamen bir frekans bana göre
Sınırsız ihtimaller aleminde, sinirli algı yapımızla yaşıyoruz.
Kesinlikle öyle. Çok doğru bir tespit
Ve farkındalığın arttıkça insanların saçmalıyorsun, sen kafayı yemişsin, sen delirmişsin sözlerini duydukça mağarama geri çekildim 😂
Bazen bir olayın örgüsünü bir senaryo gibi tahmin ederim. Bazen tutar. Bazen de tutmaz. Ama tutunca oha derim :D Her atakta gol olacak diyip, gol olunca bildim demek gibi bir şey aslında ama biraz daha komplikesi :D
Senaryo eğer yuzeyselse şaşırmaya gerek yok ama fazla detay tutuyorsa ona ben de oha derim
Bu kişisel analizler ile mi ilgili
Ben olay olarak değil de insanları tanıdıkça iyi oranda karakter analizi yapabildiğimi düşünüyorum. Bir de görünüşe bakınca bile bazen bi hissiyat geliyor şu kişinin şöyle özellikleri olabilir diye ve çoğunda haklı çıkıyorum. Ama her şeyi anlayabilmek mümkün değil tabi
Zengin olanlara sormak lazım
Zenginlikle ne ilgisi var ki
His parayla mı satın alınıyor 😂
Katılmıyorum
Aynen kardeş
Eskiden güçlüydü şimdii pek güçlü diyemem
O değişiyor mu öyle ya
Sizin maneviyatınız tamamen sıfırlanmış gibi durmuyor. Hislerde azalma olabilir elbette ama bazı şeyler fıtrat ile gelen şeylerdir. Tamamen yok olmaz diye düşünüyorum
Anladım. Doğrudur abi
6. hissim güçlüdür
Hayır güçlü olsa bu kadar kandırılmazdım
Hepsi kollektif bilinç psikolojide acikalamasi bu
Evet biraz
Değildir
Orta şeker
Evet
Hayır güçlü değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?