♾️ Hayatınızda neler yaşadığınız zaman ruhsal ve zihinsel açıdan kendinizi daha güçlü eskisine göre daha umursamaz hissediyorsunuz.

♾️ Hayatınızda neler yaşadığınız zaman ruhsal ve zihinsel açıdan kendinizi daha güçlü eskisine göre daha umursamaz hissediyorsunuz.

O his zaten muazzam bir diriliş hissi, gerçekten ama gerçekten; öyle görünmeye çalışmadan umursamamak müthiş bir tazelenme sağlıyor. İnsan herkese karşı duruşunu fiziken bile daha sağlam hissediyor, şahane bir ben tek siz hepiniz duygusu... En önemlisi de zihnen kafanın karışık değil huzur ve kararlılıkla çalışması, ruhsal olarak güçlü hissetmek en başta karakterle mümkün, ardından idealleri, hayalleri ve hedefleri ile. Hobilerimiz, sevdiğimiz içecekler mesela kahve bende çok işe yarıyor bir de dondurma, başka mesela sevdiğim şarkıları dinlemek, yürüyüş yapmak. Bir de ben doğa belgeselleri izlerken hârika hissederim. Ve elbette herşeyin başında ise insanı gerçekten seven birinin varlığı onu dünyanın hâkimi veya kraliçesi gibi hissettirecektir eminim🍀😎
Başardığımda mental olarak çok güçlü hissediyorum.
Rica ederim ✨
Yanlış yere teşekkür etmişim barış 😂
Rica ederim abla sorun değil ne olacak 😂🌺
Güvendiğim dağlara kar yağınca...
Teşekkürler ✌️
Birini kaybettiğimde çok pervasız hissediyorum. Ölüm, ayrılık, bir daha görüşemeyeceğinden emin olma (arkadaşım yurtdışına yaşamaya gidince) gibi durumlar olduğu zaman bir süreliğine kendimi yenilmez hissediyorum. Zaten başıma gelebilecek en kötü durumlardan biri gelmiş, başka bir şey beni yıkamaz diye düşünüyorum. Kendime acıma duygum kayboluyor, yarını düşünmeden hareket edebiliyorum, umursamaz bir insan oluyorum. Bu kayıp durumuna alışınca tekrar özüme dönüyorum.
Cevap
11Cevap
Her hangi bir şeyi başardığım zaman kendimi çok güçlü hissediyorum.
Her yara aldığım zaman yeniden kalktığımda kendimi ruhsal olarak daha güçlü hissederim.
Hayatımın herhangi bir dalında :D başarı elde edince
Bir anda çöküş yaşadığında o çöküş sonrası yükseliş var ya. Off enfes bir şey 😃 Sanki Matrix’ten yükleme yapıyorlar adama bütün kanalların değişiyor. “Ben napıyorum lan” diye reaksiyon gösteriyorsan aydınlanıp ruhsal olarak güçleniyorsun demektir. Çöküş anında biraz şeytanla takılıyorsun tabi, kafanın içinde seni aşağı çekmeye çalışan bir ses oluyor. Ama yüzleşince değişiyor o da
Aynen öyle tam böyle her şey bitti derken bir den yükselirsin daha umursamaz ve güçlü olursun :D
Ön görülerim beni yanıltmadığında üf ben neyim be diyorum kimse yıkamaz beni falan triplere giriyorum hahahahaha Şaka bir yana tabi. Hepimiz bazı imtihanlardan geçeriz hayat boyunca. İmtihan olduğum o çok zor, hatta çaresizlik hissini sonuna kadar yaşadığım o zamanlarda bile onurumu gururumu ayaklar altına serecek şeyler yapmadım. Direndim, sabrettim ve güçlü durdum pes etmedim. Hakkımı savunmayı bildim hep. Yaşadığım tüm olumsuz şeyler beni güçlendirdi ve dayanıklı olmayı öğretti.
Acılara yürüyor korkmuyorum diriiririmmm yoo valla salya sümük ağlıyorum geceleri ama o dönemi anlattıktan sonra eskisinden daha güçlü ve oğlun hissediyorum kendimi yaşasın
Eskisi kadar psikolojik destek almadığımı farkettim. Hatta yakın çevreme beleş psikologlug yaptığımın espirisi döndü. Alnımdan öpmek istedim kendimi 🧿
Meditasyon yaptığımda, kişisel gelişim podcastleri dinlediğimde ayrı bir havaya giriyorum kendimi yücelmiş gibi hissediyorum ama teoride kalıyor 😂
Güvenmem gereken insanlarin, yarın bir gün gerçek yüzleri çıkınca.. bende ki o huzur hiç bir şeyde yok.. beni bu yaşıma getiren şey hep hislerim oldu..
Sevdiğim biriyle zaman geçirdiğimde veya kendimi kendime değerli hissettirecek faaliyetler yaptığımda
Yalnız bırakıldığımda şaşırtıcı bir şekilde kendimi daha güçlü hissediyorum.
Kuran okumak 🤌 İnanılmaz bir huzur veriyor. Bir de zihnimi ve fiziğini güçlendirmek...
İsteklerim gercekleşince ya da hayallerime ulaşınca
Önüme çıkan engelleri aştığımda daha güçlü hissederim
Sevdiğim insanlardan ağır sözler duyduğum da
İstediğim şey olmadığında daha bir hırslı oluyorum. Fazlası elime geçiyor.
O yapmaz deyip güvenip toz konduramadigim kim varsa .. o dağlara kar yagdirilinca..
Güvendiğim kişilerin başka bir yüzü daha olduğunu görünce
Hiçbirşeyde hissedemiyorum maalesef hissetmeyi de çok isterdim...
Tüm olumsuzluklara karşı yeterince güçlüyüm bir sey yasamaya gerek yok😌
Tam her şey bitti derken umutsuzluğa kapılırken birden silkelenip kendime gelmek en güzeli
Geçmişte yaşadığım deneyimleri ve bu deneyimlerin yarattığı birikimleri kullandığım zaman
Birşeyler basardigimda ve kendime güvenim olduğu zaman.
Zor olan şeyleri aştığım zamanlar😍 Zordu ama başardın diyorum, müthiş bir haz😅
Birileri hata yaptığımı söylediğinde ama gerçekte hata olmadiğinda
Hayatım pozitif bir ivme kazanınca.
Bir şey yaşamama gerek yok ki
başarılı olunca
Kendimi doğru ifade ettiğimde
Ben güçlü hissedemiyorum
001
Bilmem sen bunu nasıl cevaplardın?
bir konuda haklı oldugumda
Kendime inandığım için
Kendime guvendigimde
Herhangi bi konuda başarı elde ettiğimde
Daha çok para kazandığımda
Manevi şeyler yaşadığımda
o olay daha gerceklesmedi maalesef
Zorluklarla karşılaşıp onları aştığım zaman
Güzel bu bak
ölümler
Meditasyon yapınca
hissetmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?