Saygısızlık eden, çok kalbimi kıran ve neredeyse bir yıldır görüşmediğim birisi, başkasının numarasından bana mesajlar atmış, hatasını anlamış, ben çok değerliymişim şimdi fark etmiş, çok pişmanmış vs
O kadar moralimi bozdu ki varlığın bile beni çileden çıkarmaya yetiyor
Beni hayatımdan, her şeyden silip attığın, beni hak etmeyen insanların köpek gibi geri dönmelerinden nefret ediyorum, iğreniyorum
Konuşmak istememe bile saygı göstermiyor
Zamanında düşünecekti, sürekli kalbimi kırıp özür dileyip kırmasaydı
Direkt engelledim çünkü konuşursam çok kırıcı olacağım, bunu da istemiyorum
Kova burcu silerse gerçekten sabrını çok zorlamışsındır ve asla hak etmiyorsundur
Benim için böylesi yok bile, ne hali varsa görsün umurumda değil
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer