Sizin hayatınızdan silip attığınız biri aylar sonra özür dileyip konuşmak istese affeder misiniz?

Saygısızlık eden, çok kalbimi kıran ve neredeyse bir yıldır görüşmediğim birisi, başkasının numarasından bana mesajlar atmış, hatasını anlamış, ben çok değerliymişim şimdi fark etmiş, çok pişmanmış vs

O kadar moralimi bozdu ki varlığın bile beni çileden çıkarmaya yetiyor

Beni hayatımdan, her şeyden silip attığın, beni hak etmeyen insanların köpek gibi geri dönmelerinden nefret ediyorum, iğreniyorum

Konuşmak istememe bile saygı göstermiyor

Zamanında düşünecekti, sürekli kalbimi kırıp özür dileyip kırmasaydı

Direkt engelledim çünkü konuşursam çok kırıcı olacağım, bunu da istemiyorum

Kova burcu silerse gerçekten sabrını çok zorlamışsındır ve asla hak etmiyorsundur

Benim için böylesi yok bile, ne hali varsa görsün umurumda değil

Sizin hayatınızdan silip attığınız biri aylar sonra özür dileyip konuşmak istese affeder misiniz?
Cevapla