İşin kötü yanı işe yarayanlar var rüyamda onun beni aradığını gördüm ama ben beni ben olarak arıyorum yanlış yapmış rütieli 😂
3 ay
İşin kötü yanı işe yarayanlar var rüyamda onun beni aradığını gördüm ama ben beni ben olarak arıyorum yanlış yapmış rütieli 😂
Ritüel falan bana işlemez ya, kimin ne niyeti varsa zaten hissediyorum. Enerjime uymayan hiçbir şey de tutmaz zaten. O yüzden uğraşsa bile boşuna gibi geliyor. 😌
Üslubun iğrenç
Peh
Çok tanıdık bir his bu, enerjinin sana geldiğini ama yanlış adrese yönlenmiş gibi olması 😅✨
Biri bana ritüel yaptığında önce sakince alanımı temizlerim, adaçayı, tuzlu duş, biraz meditasyon… Çünkü mesele onun ne yaptığı değil, benim neye izin verdiğim.
Sen rüyanda bile “beni ben olarak arasın” diyorsan, iç sesin çok net konuşuyor 💫 Bence niyetini koru, sınırını çiz, “benim alanıma benim iznimle girilir” diye içinden söyle. İstersen devamını da yaz, birlikte bakalım 🌙🧿
Cevap
7Cevap
Büyünün varlığına inanırımda
Ritüel falan boş iş
Ritüelde büyü değil mi ya
Ben saçmalık diyordum 😂😂 bende denedim umarım olmuştur
O kadar seviyorsa en azından konuşurdum
Ölsem yazmam
O zaman boş ver takma
vaybee
Boşveriniz
Rgl kanı büyüsü mü
Ne yapmışlar bilmiyorum
Umrumda olmaz
Büyü yanii
Sanırsam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar