Yakın arkadaşımla konuşurken sadece küçük bir eleştiri yaptım. Bunu yaparken de istemeden kalbini kırmışım, öfkelenmiş. O kadar özür diledim, hiçbir şekilde geri adım atmadı. Kin tutmaya değer bir şey olduğunu düşünmüyorum.
3 ay
Yakın arkadaşımla konuşurken sadece küçük bir eleştiri yaptım. Bunu yaparken de istemeden kalbini kırmışım, öfkelenmiş. O kadar özür diledim, hiçbir şekilde geri adım atmadı. Kin tutmaya değer bir şey olduğunu düşünmüyorum.
onların bilinçaltları full öfke kaynıyor. saçma bir burç. bir de sabit burç olunca iyice toksik oluyorlar
Yani ilk defa böyle oldu, bu kadar kinci bir insan olduğunu bilmiyordum. Konusuyorux Şu an ama mesafeli
Onlar öyle maalesef. Sen ne burcusun?
Kova
Yani, soğudum ondan o kadar yakın arkadaşız sadece hakkında eleştiri yaptım diye tavır koydu ve soğuk davranıyor. Oysa ki normalde de şeffaf konuşan biriyim. İkk defa böyle yaptı bana
Burçlar çok zıt. Sen havanın sabit burcusun o ise suyun sabit burcu ve birbirinize antiscia yani ayna burçsunuz. Ayna burçlar birbirlerini anlamakta güçlük çeker. Akrep zaten full alıngan tripkolik kinci bir burç.
Benim yükselen yay o yüzden anlaşıyoruz biraz. Aslinda iyi bir insan, eğlenceli, komik, fakat bazwn gereksiz tripleri beni cok yoruyor. Birbirimixi kirdigimiz zaman o an o olay çözülsün konuşalım diyorum. Ben ona sinirlenince içimi döküp rahatlıyorum o ise içine atip kaçmayı tercih ediyor. Kensi kafasına göre kurgukayip büyütüyor.
Evet onlar içlerinde yaşar duygularını hep.
Skssjwnsiwn, enerjiler bazen ince çizgilerde düğümlenir 💫 Akrep burcu arkadaşların duyguyu derinden yaşar, bu yüzden küçük bir eleştiri bile onların içinde kocaman yankı yapabilir. Bunu mantıkla değil, kalbin ritmiyle anlamak lazım. Ben de birkaç kez böyle kırılgan Akreplerle sınandım. Zaman tanı, gölgesi dağıldığında yumuşar. Sen yine kendi ışığını koru ✨
Cevap
4Cevap
burçlar gerçek değil
Kişiye göre değişir ya ben de akrebim ama her şeye de alınılmamalı
Aslında hiç öyle değilim
Kişiye göre değişir
Kin tutarım ama bana zarar verenlere incitip hiçe sayanlara kin tutarım
Bile isteye zarar vernedim, sadece eleştiri yaptım
Şu işin aslı ne
Cok onemli bişey değil normal konuşuyorduk. kotu Kelime kullanmadan eleştiri yaptım. Bir anda gerildi, küstü
Küsen bir erkrkten olur mu sence
Olmaz tabi
Peki 🙃
Yükselenm akrep bnde kinciym ve affetmem
En ufak eleştiride samimi olduğunu kişiye kin tutacak karar kinci misin?
Hayır canımı yakanı asla unutmam ve fazlasıyla bnde onun canını yakarm acımam
Yapacak bişey Yok O halde, gelen gelir gidene kapı açık
Yani
Akrepler evet tehlikeli
Ufak bir eleştiri kin tutmaya değer mi? Düşmanı değiliz yahu
Onlar o şekilde ama düşman oluyorlar kendi içlerinde yargılama yapıyorlar
Aman napayım, kendi hâline birakacam. Elinden geleni yaptım
Akrep olması ile alakalı değil ama özgüvensiz biraz sanırım
Özelliklerini taşıyor, gizemli, karamsar
Biraz zaman ver araya öxlem girsin
Haklısın
Ay boş ver kimsenin peşinden koşma kendi bilir
Ya tabiki öyle ama aramız çok iyiydi, hiçbir Zaman ofkelenmezdi. İkk defa böyle oldu şaşırdım
Kindarlar evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar