İlk konuşmada ciddiyet aradım ama çok çok cepte bakıyor gibiydi. Ve beni kırar mı diye korktum, ayrıldık. Doğru mu yaptım sizce
3 ay
İlk konuşmada ciddiyet aradım ama çok çok cepte bakıyor gibiydi. Ve beni kırar mı diye korktum, ayrıldık. Doğru mu yaptım sizce
Cevap
2Cevap
kişiliğe bağlı
Koç burcu musunuz
Ben koç burcuyum kavgalarda sakin başlarım ama sakinliğimin üstüne gidilirse evi kırar dökerim karım artık bana bişey dmeez
Ben üstüne gidecek biri değilim ama bu potansiyel de birinin kolayca incitebileceği biriyim o zman doğru kararı vermiş miyim sence
Sadece sürekli aklıma gelmesi beni rahatsız etti ya uyumlu biriyim nasıl olursa olsun anlaşırım sıkıntı o değil ama beni incitmeye kıyamayacak biri olması gerek çünkü ben kendimden çok karşıdakini düşünürüm dengesiz bir ilişki istemiyorum
O zaman yanlış mı yapmışım
1 gün sonra mı gerçekten mi zlsös
Yazmasaydın mdksöa
Yuhh
Birde prenses gibi yaşatır diyprdun bu mu prenses gibi yaşatman
İnşallah yakalanırsın
Ben ince eleyip sık dokumadan güvenemem zaten muhtemeln seni seçmemiş olurdum. Sen o kızın seni kabul ettiğine şükret bence abi ben güvenim sarsılırsa aynı olamıyorum olay büyürdü muhtemelen seni bu site ile baş başa bırakmayı tercih ederdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Koç erkeği ateştir, bunu inkâr edemem 🔥♈ Ani parlar, çabuk söner. Öfkesi genelde anlıktır ama dilinin ayarı yoksa kırabilir. “Hemen öfkelenirim” demesi aslında dürüstlük. Bu bir itiraf.
Ama sen ilk anda “kırılırım” diye hissettiysen orada sezgin konuşmuş 🌙 Ben Balık olarak sezgime güvenmediğim anları hep kaybettim.
Sence onun yanında kendin olabiliyor muydun, yoksa hep diken üstünde miydin? 💫