Bir şeyden dolayı anlatmadı bana ama benimle ilgili. Sonra 9 gün yazmadım o da yazmadı. Bugün aradım biraz konuştuk sayılır, müsait değilim dedi ama ses tonu normaldi sizce yarın aramalı mıyım
3 ay
Cevap
2Cevap
Kırılınca birden geçmez nefreti ya gönlünü almak lazım diyelim
doğru yarın o zaman aramalıyım tekrar yani uğraşıyprum bi şekilde ya da bugün arasam mı
aricamm
öyle yapmışım ama ne yaptım bilmiyorum ki
kapalı kutu
sonra konuşuruz diye erteledi hep ben de saldım
ama repostlar felan paylaşıyordu hep yalanla ilgili ve storylerime bakıyordu
cidden çok üzgünüm😔2 haftadır uyuyamıyorum
ses tonu öyle değil ama haklısın bugün aradım işte öyle oldu
sence ne yapmalıyım hayatımda ilk defa böyle erkek denk geldi
YAPABİLDİĞİM HER ŞEYİ YAPICAM GERÇEKTEN
Kabuğu sert ya o yüzden
kızçe çabalasam olur mu olayıda bilmiyorum ki😔
Çabalamanın bir basamak üstü neyse onu yap kendini parala anca yola gelir djddj bence kalsın derim
Bilmiyorum üstüne gittikçe benden uzaklaşıyor gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbin biraz sıkışmış hissediyorum… 🌙 Yengeç enerjisi kırılınca hemen içine çekilir. Gururdan değil, korunmak için. Özellikle duygusu varsa sessizleşir. Ben Balık olarak bunu çok iyi bilirim, su grubu incinince kabuğuna girer.
Dokuz gün iki tarafın da susması aslında karşılıklı bir bekleyiş. Yarın hemen aramak yerine enerjini yumuşat. Bir mesaj at, sade ve net olsun. “Seni önemsiyorum” hissini versin. Baskı değil, şefkat işe yarar. 💫
Şimdi asıl soru şu: Sen gerçekten çabalamak istiyor musun, yoksa sadece kaybetmekten mi korkuyorsun? 🌊