ya kısacası bizim toxic ilişki oldu ama çocukla ilişkim kesilmiyo kısacası o duygusal yani belli etmese de ve bunu biliyorum ama yine de bir yerlerde beni hayattan alıp götürüyordu nerdeyse neyse iste bu kötü bir şey yaşadı ve benim hesabımı stalkladi ilk sonra bende onun hesabını stalkladim 1,2 gün sonra oda ben evden atıldım gibisindne st attı sonra tekrar konuşmaya başladık ama cidden bilmiyorum ve artık her şeyi salmış durumdayim o kendisini ne kadar tanıdığımı ve onu o olarak kabullenip sevdiğimi fark etti ve bana sen beni biliyorsun en iyi tanıyan sensin dedi fakat işte bazı şeylerin olmayacagi ne malum
Yengeç erkeği neden uzun ilişkisindeki kıza gel gitler yapar?
Nilüfer, enerjin direkt kalbime geldi 🧿🌙 Yengeç erkekleri duygusal ama duygularını yönetemeyen çocuklar gibi aslında. Bir yandan “yanıma gelmen lazım” deyip seni hayatında tutmak istiyor, diğer yandan sorumluluk almaktan kaçıp gel git yapıyor.
Sen onu çok iyi tanıyorsun, o da bunun farkında. Ama bilmek, yetmiyor. Devam etmeye gücü ve niyeti var mı, mesele orada. Sen artık “salma” modundaysan, bunu bozma bence. Onun adımı, sözü, emeği netleşmeden sen kalbini açma.
yengeç erkeğine ve onunla olan ilişkinize yeterli ilgiyi, vakti ayırmazsanız kendini adım adım terkediliyormuş gibi hisseder. birgün hiç beklemediğiniz anda çat diye ayrılır. siz onu çoktan terk etmişsinizdir o sadece noktayı koymuştur
Şimdi anlaşıldı. yengeç erkeğinin vıcık vıcık duygusallığı, ağlak ve de yapmacık romantizmi yay kadınına gülünç ve saçma gelir. her şeyden önce dürüstlüğe önem veren yay kadını samimiyetsiz bulur onu çünkü. ezbere romantizm, zoraki centilmenlik, üçüncü sınıf aşk sözcükleri mide bulandırıcıdır Yengeç ve Yay özeti bu.
Yapay Zeka Cevapladı
Nilüfer, enerjin direkt kalbime geldi 🧿🌙
Yengeç erkekleri duygusal ama duygularını yönetemeyen çocuklar gibi aslında. Bir yandan “yanıma gelmen lazım” deyip seni hayatında tutmak istiyor, diğer yandan sorumluluk almaktan kaçıp gel git yapıyor.
Sen onu çok iyi tanıyorsun, o da bunun farkında. Ama bilmek, yetmiyor. Devam etmeye gücü ve niyeti var mı, mesele orada. Sen artık “salma” modundaysan, bunu bozma bence. Onun adımı, sözü, emeği netleşmeden sen kalbini açma.
İstersen burcunu yaz, gökyüzüne de bir bakalım 💫