Benimde öyleydi hatta sevdiğinden emindik aylarca baktı ben bakmayı bıraktım yaptiklarindan dolayı kafamı çevirdim hep o yine devam etti ama dediğim gibi sonu hiç iyi değildi ve zaten sorun 6 aydır bakıp hiç bi şey yapmamış olması
Bunları söylemem moralini bozmak değil ve herkes de aynı olacak diye bi şey yok ama sevdiğin için şu an mantıklı olarak düşünemiyorsun 6 aydır bakıp bi şey yapmaması normal değil. Nereye kadar böyle gidecek? Sadece fazla ümitlenme
Asla birini seversem kimseye bahsetmem, ve bu kişiyi sevdiğimden kimseye bahsetmicem dedim. Ama bahsettim daha yeni. Şimdi çok pişmanım ama bahsetmek zorunda kaldım
Çok iyi anlıyorum ama dediğim gibi artık fazla ümitlenme hatta yavaştan vazgeçmeye çalış , vazgeç de demeyeyim de zamana bırak. Ne çok bağlan çok sevmeye devam et ne de vazgeç. Zamanla da bakarsın olacak gibi değilse vazgeçersin. Ama lütfen sakın gereğinden fazla ümitlenme, geleceğe yönelik düşünme ve bağlanma. Çünkü ne olacağı belli olmayan bi hayatta sonuç istediğin gibi olmazsa çok zorlanırsın
Kendisi bana aylardır sürekli bakan biriydi hatta bilerek çarpıyordu bana bakarak yürüyordu arkadaşlarıyla konuşurken bana bakıyordu bi ortamda gülünce ilk bana bakıyordu daha o kadar çok şey yaptı ki seviyor diyordum kesin ama iki tane kızla resim attı ve kızlar bizim okuldandı, bir anda çıktılar ortaya.
Benim olduğumu bile bile kızlarla öğle yemeğine gitti, sonra beraber kantine gittiler bi teneffüs beraber dolandılar. Üstelik kızların yanında da hep bana bakıyordu ve asla anlayamıyordum
O olaydan sonra vazgeçmeye çalıştım ben aslında defalarca vazgeçmeye çalışmıştım da bi bakisiyla affediyordum hep. Sonra da dönüşü olmadı işte hep kafamı çevirdim baktığında numarasını sildim. Ama o hala devam etti aynı şekilde. Sonra da baya tuhaf olaylar oldu da bi önemi yok artık
Ama bence vazgeç çünkü gerçekten sonu yok bunun sürekli bakacak sende sevineceksin hata üstüne hata yapacak affedeceksin ama gerçekten yıpranan sen oluyorsun
Vazgeçmen de öyle kolay olmaz ama kendini zorlama vazgeçmeye zamana bırakmaya çalış ona bakma sen bakarsa baksın biliyorum zor bakmamak ama olduğu yerlerde fazla bulunma gerçekten dengesiz çünkü ve sen yoruluyorsun severken elbette vazgeçebilirsin ondan önce de yaşıyordun sen
Bende de vardı ve bende silemiyordum ama o olaydan sonra arkadaşım dedi sil sil diye hep erteledim bugün yoruldum yarın silerim kafami toplayip gibi ama sonunda arkadaşım şimdi sil artık dedi konuştu ve sildim gerçekten de kurtuldum sende sil çünkü o resimlerin bi faydası yok sana sadece zarar veriyor daha da unutmani zorlastirir
Konuşma olarak şunu söyleyebilirim. Bi ortamda bana gelip naber dedi işte bende dedim. Sonra yvşaklıktan konu açılmıştı o da onun öyle olmadığını benim bildiğimi söyledi ben de öyle olduğunu düşündüğüm için cevap vermedim. Sonra gitti daha da konuşmadı
Ben bir kere ondan bişey istedim. Baya heyecan yaptı böyle büyük bi görevmiş gibi yapmaya çalıştı basit birşeyi. Ondan sonra benimle konuşmaya çalıştı ama ben yüzüne bakamadım utancımdan
Anladım bizde konuşma olmadı sadece mesajlaşma olmuştu o da sevmeye başlamadan önce ikimiz de henüz birbirimizi tanimiyorken okulla ilgili vs. durumlardan dolayu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Aldanma derim bakışlara ben de aynilarini yaşamıştım sonu bok oldu
Doğru söylüyosun da 6 aydır bakıyor
Benimde öyleydi hatta sevdiğinden emindik aylarca baktı ben bakmayı bıraktım yaptiklarindan dolayı kafamı çevirdim hep o yine devam etti ama dediğim gibi sonu hiç iyi değildi ve zaten sorun 6 aydır bakıp hiç bi şey yapmamış olması
Bunları söylemem moralini bozmak değil ve herkes de aynı olacak diye bi şey yok ama sevdiğin için şu an mantıklı olarak düşünemiyorsun 6 aydır bakıp bi şey yapmaması normal değil. Nereye kadar böyle gidecek? Sadece fazla ümitlenme
Çünkü sonunda harbi canın çok yanıyor
Doğru söylüyosun ama çoktan gönlümü kaptırdım bile 😔
Gerçekten mantığımı kaybettim asla yapmam dediğim (kendimce) şeyleri yaptım
Eğer istersen bana yazabilirsin
Asla birini seversem kimseye bahsetmem, ve bu kişiyi sevdiğimden kimseye bahsetmicem dedim. Ama bahsettim daha yeni. Şimdi çok pişmanım ama bahsetmek zorunda kaldım
Çok iyi anlıyorum ama dediğim gibi artık fazla ümitlenme hatta yavaştan vazgeçmeye çalış , vazgeç de demeyeyim de zamana bırak. Ne çok bağlan çok sevmeye devam et ne de vazgeç. Zamanla da bakarsın olacak gibi değilse vazgeçersin. Ama lütfen sakın gereğinden fazla ümitlenme, geleceğe yönelik düşünme ve bağlanma. Çünkü ne olacağı belli olmayan bi hayatta sonuç istediğin gibi olmazsa çok zorlanırsın
Çünkü yaptıklarından bi anlam çıkaramadım birine anlattım güvendiğim birine çünkü başka türlü içim içimi yiyordu
Kime bahsettin özel değilse
Söylemeseydim daha mı iyi olurdu sence ya
Kuzenime
Xper yetmiyor ki
Benim orada olduğumu bile bile orada kızın omzuna dokundu sonra benim gidiceğim yerin orada bekleyip hala bana bakıyor
İnanır mısın bilmiyorum ama aynısını yaşadım
Burdan yazsan sıkıntı olur mu
Dengesiz biri olduğunu ortaya koyuyo bu
Evet çok dengesiz
Yok olmaz ama burdan da herkes okuyor ya birde rahat konuşamayabiliriz
Mesela dün böyle yapıyordu diyelim bugün kızlar yanındayken ben bakınca ordan uzaklaşmaya çalıştı
Kendisi bana aylardır sürekli bakan biriydi hatta bilerek çarpıyordu bana bakarak yürüyordu arkadaşlarıyla konuşurken bana bakıyordu bi ortamda gülünce ilk bana bakıyordu daha o kadar çok şey yaptı ki seviyor diyordum kesin ama iki tane kızla resim attı ve kızlar bizim okuldandı, bir anda çıktılar ortaya.
Ya madem öyle neden böyle davranıyorlar
Benim olduğumu bile bile kızlarla öğle yemeğine gitti, sonra beraber kantine gittiler bi teneffüs beraber dolandılar. Üstelik kızların yanında da hep bana bakıyordu ve asla anlayamıyordum
Bende bilmiyorum yaptıkları dengesizlik başka bi şey değil
Kuzenin nasıl biri peki başka birilerine söyler mi
Yok söylemez o konuda şüphem yok da
İşte ilk defa birinden bahsettim
Biraz yvşaklık olabilir mi bu kişilerde
O olaydan sonra vazgeçmeye çalıştım ben aslında defalarca vazgeçmeye çalışmıştım da bi bakisiyla affediyordum hep. Sonra da dönüşü olmadı işte hep kafamı çevirdim baktığında numarasını sildim. Ama o hala devam etti aynı şekilde. Sonra da baya tuhaf olaylar oldu da bi önemi yok artık
Evet olabilir zaten öyle olmasa kızlarla böyle şeyler yapmazlar bi de bizim olduğumuzu bile bile gözümüzün önünde
Ayynen öyle o kadar saçmalık yapmasına rağmen bi bakışıyla hemen öfkem geçiyor
Ya aynı şeyleri yaşamışız resmen😔
Cidden. Ama karaktersiz biri olmasına rağmen seviyorum sanırım
Ama bence vazgeç çünkü gerçekten sonu yok bunun sürekli bakacak sende sevineceksin hata üstüne hata yapacak affedeceksin ama gerçekten yıpranan sen oluyorsun
İnan çok deniyorum unutmayı telefonumda resimleri var ama silemiyorum
Silsem onları her şey bitecek ama olmuyor ne yaparsa yapsın
Vazgeçmen de öyle kolay olmaz ama kendini zorlama vazgeçmeye zamana bırakmaya çalış ona bakma sen bakarsa baksın biliyorum zor bakmamak ama olduğu yerlerde fazla bulunma gerçekten dengesiz çünkü ve sen yoruluyorsun severken elbette vazgeçebilirsin ondan önce de yaşıyordun sen
Görmezden geldikçe bakıyor, bakasım geliyor bakınca da kıskandırmaya kalkışıyor. Peki neden ben onca kız varken diyelim ki ortamda
Bende de vardı ve bende silemiyordum ama o olaydan sonra arkadaşım dedi sil sil diye hep erteledim bugün yoruldum yarın silerim kafami toplayip gibi ama sonunda arkadaşım şimdi sil artık dedi konuştu ve sildim gerçekten de kurtuldum sende sil çünkü o resimlerin bi faydası yok sana sadece zarar veriyor daha da unutmani zorlastirir
İnan bende bunun cevabını çok merak ettim
Bende de öyleydi
Belki de flört ettiği biri var ya da sevgilisi ama hala bakıyor. Beklerim yani bunu
Evet o karakter benimkinde de vardı yaparlar yani
O yüzden diyorum daha fazla yıpranmadan zaman geçmeden vazgec
Yaptıklarına bi anlam bulmaya çalışmak da aşırı yorucuydu
Daha önce hiç konusmadiniz değil mi
Evet çünkü bi cevabı yok bi anlamı yok saçma sapan uyuşmayan hareketler
Aynen öyle dengesizler çünkü
Aslında muhabbet etmedik ama iki çift laf da olsa konuştuk
Ne konuştunuz
Konuşma olarak şunu söyleyebilirim. Bi ortamda bana gelip naber dedi işte bende dedim. Sonra yvşaklıktan konu açılmıştı o da onun öyle olmadığını benim bildiğimi söyledi ben de öyle olduğunu düşündüğüm için cevap vermedim. Sonra gitti daha da konuşmadı
Ben bir kere ondan bişey istedim. Baya heyecan yaptı böyle büyük bi görevmiş gibi yapmaya çalıştı basit birşeyi. Ondan sonra benimle konuşmaya çalıştı ama ben yüzüne bakamadım utancımdan
Mesela ortamdaki tüm kızlarla konuşuyor benimle konuşmuyordu. Özellikle ama sürekli de olarak bakıyordu
Anladım bizde konuşma olmadı sadece mesajlaşma olmuştu o da sevmeye başlamadan önce ikimiz de henüz birbirimizi tanimiyorken okulla ilgili vs. durumlardan dolayu
Dediğim gibi canım bence olmaz bundan ya
Daha iyilerini hak ediyorsun
Önce fotoğraflsrini silerek başla derim bakınca ne olacak ki sadece yipranacaksin yorulacaksin
Tamam çok sağol istersen silebilirim yazışmaları
Yok sorun değil resimlerini sildiğin zaman veya bir şey olduğunda yazmak istersen burdan yazabilirsin
Bi kızın yanına gidip konuştuğunu duydum ya arkadaşı kesin de. Kız gelince paşam gelmiş falan demiş. Ama ben onu bile kıskandım
Kız mı buna demiş o mi kıza
Kız buna demiş
Off tamamen benim sevdiğim çocuğun kızlarla ilişkisi gibi
Senin kıskanman normal onların samimiyeti normal değil arkadaş olabilirler ama ne gerek var bu kadarına
Ya çok pişmanın onu sevdiğimi başkasına anlattığım için 😔 naptım ben ya
Ya sonuçta kuzenin ve bunun bi önemi yok
Sapık demek ki yanındakini de aldatiyordur
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!