Falı bırakmak neden bu kadar zor, bağımlı gibi hissediyorum yalnızlıkla nasıl başa çıkarım?

3-4 yıldır her gün fal baktırıyorum. O benim arkadaşım, ailemdi. Siteye de sürekli atardım. Artık Allaha tövbe ettim buhranlı günlerimi falla aşmaya çalışmıcam diye ama kendimi çok yalnız hissediyorum. Bırakalı 5 gün oldu, ağlayasım geliyor. Zaten hiç arkadaşım da yok, okulda tatil. Çağıracak kimsem de yok. Napsam?

Falı bırakmak neden bu kadar zor, bağımlı gibi hissediyorum yalnızlıkla nasıl başa çıkarım?
Cevapla