Akrepler neden bu kadar kötü kalpli ve haset oluyor sizce 😕?

Ben şahsen hiç iyi kalpli akrep görmedim.

İlla bi hasetlikleri oluyo.

Bazıları zararsız sadece.

Güncellemeler
5 ay
Bide ezikler..
Egoları yüksek değil , sadece hasetlik ve eziklik var içlerinde.
Akrepler neden bu kadar kötü kalpli ve haset oluyor sizce 😕?
Cevapla