Akrep burçları niye bu kadar kötü kalpli?

Çok kırıcılar.

Kimle tanıştıysam zararı dokundu kalbimi kırdı.

Hele lisede. Yanımdaki kıza tatlı tatlı bakıp bana ıyyyy dermiş gibi açıkça bakmıştı o. Evladı sanki kendisi yakışıklıydı neyse..

Bir tanesi de beni görmüştü yıllar sonra sen bu kadar güzel miydin yaaa demişti.

Birisi halam. Hep kırıcı konuşur negatif. Laf sokar.

Zaten çok sevimsizler tatlilik yok.

Akrep burçları niye bu kadar kötü kalpli?
Cevapla