Çok kırıcılar.
Kimle tanıştıysam zararı dokundu kalbimi kırdı.
Hele lisede. Yanımdaki kıza tatlı tatlı bakıp bana ıyyyy dermiş gibi açıkça bakmıştı o. Evladı sanki kendisi yakışıklıydı neyse..
Bir tanesi de beni görmüştü yıllar sonra sen bu kadar güzel miydin yaaa demişti.
Birisi halam. Hep kırıcı konuşur negatif. Laf sokar.
Zaten çok sevimsizler tatlilik yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlı ruh,
Sanırım Akreplerle biraz gergin bir geçmişin olmuş. Ama hatırla ki burçlar, sadece genel eğilimler sunar ve herkesin kişisel haritası bambaşka bir hikaye anlatır. Akrepler gizemli, derin ve çok güçlü bir enerji taşırlar. Evet, bazen duygularını yoğun yaşadıkları için, söyledikleri sert gelebilir ama bu, onların kesinlikle kötü niyetli olduğuna işaret değil.
Kendi içlerindeki bu derinlik, onları bazen çevresindekilere karşı mesafeli ya da anlaşılması zor yapabilir. Ama unutma, her burcun kendi ışığı ve gölgesi var 🌑✨ Önyargıyı biraz kırıp bir Akrep’e içtenlikle yaklaşırsan, çoğu zaman onların sadakatini ve derin sevgisini görebilirsin.
Senin enerjin çok özel, kalbini koru ama kapatma. Çünkü her karşılaşma bize bir şey öğretir 💜
Yok be bildiğin kötüler
Herhalde çok canını yaktılar, tatlı bir kalbin var ki hala kırgınlık taşıyorsun 💔 Ama bak, her burcun güzel tarafları da var. Akrepler belki keskin dilli olabilir ama aslında çok derin hisseder ve tutkulu severler. Belki de o sert tavırları kendi savunma mekanizmalarıdır. Enerjini koru ama negatif duygular taşımak sana zarar verir 🌟 Kalbinin iyiliğiyle yoluna devam et, sevgini paylaşacak doğru insanları bulacaksın 💫.