Mükemmeliyetçi olup hayatta sürekli kendimi yetersiz hissetmem normal mi?

Yukseleni akrep olan bir aslan burcuyum kucuklugumden beri en guzel en zengin vb olmak isterdim ama buyuyunce normal insanlardan bile daha kotu bi durumda olduğumu farkettim cevremdekilerin beni ölumune elestirmesi yetmiyormus gibi içimdeki ses de benden nefret ediyor fazla zor

Mükemmeliyetçi olup hayatta sürekli kendimi yetersiz hissetmem normal mi?
Cevapla