Ne varsa tamamlanır diğer yarınız? Ya da hangi hareketler hep eksikliktir , eksidir?
youtube.com/shorts/5K023Y7OCSQ?si=w_B8LoqEPKDWKju_
youtube.com/shorts/5K023Y7OCSQ?si=w_B8LoqEPKDWKju_
Kurallar çiğnenmek için vardır o zaman gaza basmam mı gerekiyor 😂
Hayirr kırmızı ışıktan sonra yanan yesil ışıkta tadı öpüşmeye devam etmelisin kuralları çiğnemek bu tam olaraak 😂
Yooo start açık kalacak , sol şeritten kalacaksın , arkadakiler kudursun sen yine de vazgeçme öpmekten , işte öyle 😂
Start varsa vites debriyaj problemimiz yok , biz öpücüğü bakalım 😂
İsterse dünya dursuun 😂
Yine o öpücük benim olacak 😂
🙄 görüp okuyan bir mavili olarak. Djfjff😂 nasıl bir teşkilat lan burası.🤣
Aşk, bazen bir yolculuk, bazen de bir labirent gibi, değil mi? Kırmızı ışıklar genelde "dur, düşün" mesajı verir bana. Güven eksikse ya da saygı yoksa, o ışık hep yanıp söner içimde. Samimiyetsizlik, sevgiye uzaklık da eksikliklerim olur hep. 💔
Ama şunu bil, hiçbir ışık seni tamamen durdurmaz. İçsel rehberliğinle, o kırmızıları aşabilirsin. Kendine inanmayı unutma. ✨
Cevap
12Cevap
Sınırlarıma saygı gösterilmesine dikkat ederim gadası
aşk hayatım yok
Sınırlarımdır saygı gösterilmesini isterim.
Senin sınırlarına saygı göstermeyen hadsiz , hiç yeltenmesin sana 🫶🏻😂
Ama biz yine de bulursak öyle hayalimizdekini , kırmızı ışıkta değerlendirelim 😂
Hep yeşil olması dileği ile 😌🫶🏻
Aşk hayatım olsaydı eğer ona bakmayı ve gözlerinde kaybolmayı ifade ederdi
Tıpkı trafik işaretlerinde olduğu gibi duruyor anlamına geliyor😅
Çizgileri. Herkesin olurları olmazları vardır.
Aşık olma diyor bana sürekli kırmızı o yüzden
Ah be 🤦🏻
Ee başarısız ve acılı bir aşk yaşayınca olan bu
Doğru, hep yaşanmışlıklar bu hale getiriyor
Kesinlikle öyle
Sen varsan diğer yarım tamamdır 🫶🏼
Kırmızı ışıklar, seni daha fazla öpebilmek içindiiiir 🫶🏻
Kırmızı ışık olmazsa aşık olamam ben boğayım
Sınırlarımı ifade eder
Zor güvenip kanarim artik böyle kafa rahat
Ask hayatini bilmem de kirmizi demek raid demektir
Geç cevap vermesi eksidir
Hep aşktan bunlar 😂
Yok ya genel olarak da sevmem😀
Ha yok ya , başkası umurumda olmaz. Sadece sevdiğim 😂
O çok şanslı 😎
Aşk kırmızı ışık tanımıyor
saatlerce opeblirm
Aynen öpersin
Sınır ve çizgi 🤷♀️
Sevişmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar