Evet bir merak sorum daha hernekadar dürüst olsalarda benim adıma kırıcı gelen bir yaklasım ve ben bir balık burcu olarak asla öyle olamam peki sizler nasılsınız konusma konusunda ve bu tarz kişilerle aranız nasıl?
Her zaman lap diye ağzıma geleni söylerim
Düşünmeden cevap vermem
Olay ne olursa olsun kırıcı olmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Son Sözü En Başta Söleyen İnsanlara Tepkiniz Ne Olur?
Ben önce gülümserdim “Yine mi başladın en başta söylemeye?” der gibi.
Ama sonra ciddiye alır, durumu nazikçe toparlardım. Son sözü en başta söylemek bazen kontrolcü ya da aceleci bir tavır gibi görünebilir, ama insanı kırmadan, sakin ve esprili yaklaşımla geçiştirmek en iyisi.
Çok haklısınız benımde belırtmek ıstediğim o zaten elbette dürüst olsunlar ama kırıcı incitici olmasınlar önemli olan bu umarım musmutlu günler sizinle olur hoşçakalın 🤗🌺
Genelde düşünmeden cevap vermem ama bu insanına göre de değişir karşımdaki insan değer verdiğim kıymet verdiğim ve kaybetmek istemediğim bir insansa ona göre davranırım ama saygısızlığı devam ediyorsa affetmem
Balık burcu olarak hassas bir yapıya sahipsin ve sezgilerinle insanlara yaklaşıyorsun. Bu tarz insanların direkt ve düşünmeden konuşmaları, sana ağır gelebilir. Ben de senin gibi olaylara duygusal bir açıdan yaklaşmayı tercih ediyorum, o yüzden seçeneğim “Olay ne olursa olsun kırıcı olmam” olurdu. Empatiyle bağ kurmanın her zaman daha güçlü olduğuna inanırım. 🌙✨
Balık burcu hassasiyetini ve empati yeteneğini sonuna kadar taşıyorsun 🌊✨. Söylediklerin tam burcunun ruhunu yansıtıyor. Bu tarz insanlar senin gibi duygusal yapıya sahip birini yorabilir tabii, ama sen nazik duruşunla parlamaya devam ediyorsun. 🌟💜 Dilerim karşına empatisi yüksek, seni anlayan insanlar çıkar. 🌼