Arkadaşlar benim öfkem 😡 geçti ne yapacağım şimdi?

Ya olayları bilenler vardır inşallah bu sefer bilmeyenler de gelirde çok cevap olur. 😟 En son Fatihi anlattım bu şahıs morali bozukken geliyor sonra morali düzelince beni paramparça bırakıp gidiyor. En son bir dünya para harcadım boşu boşuna küçük altın bozdurdum ya. Küçük Altın parasından sadece 750 TL kaldı. 😭 İş zaten bulamıyorum beyefendi imzası bitince iş bulunca ilk beni sepetledi o zaman neden paramı aldı neden benimle Cumalıkızığa gelip çocuklarına labubu oyuncak aldırdı. Neden telefon faturasını ödememe izin verdi neden neden. Neden her morali bozukken, bana gelip geçmiş yüzünden vicdan azabı çekip ( Geçmişte bana çok şey yapmıştı ) morali düzelince benim bir suçum yok diyor. Ne yapacağım ben ya. Nasıl yaptım böyle bir sazanlığı ve evet ben bir yengeç burcuyum moralim aşırı bozuk. 😢🤦 Kendimi aşağılanmış çöp gibi hissediyorum öfkem geçti. Öfkeliyken söyleyecek bir sürü laf geliyordu aklıma şimdi hiç bişi gelmiyor paramı alma şansım yok demi?
Arkadaşlar benim öfkem 😡 geçti ne yapacağım şimdi?
Cevapla