Güncellemeler
7 ay
Soruyu azrail soruyor söyleyin ki ona göre gelecek
Cevap
6Cevap
Haziranda öleyim ki topragimi kazmalari kolay olsun kışın zor olur
Aralık güzel bir ay ama
Ya kışın toprak donuyor kazmak zor oluyor, kepçe geliyor kazmaya falan baya sıkıntı, ceset o zamana kadar kokuyor şişiyor berbat yani
Jsjs haklısın ama sonunda ölüm var ay çok önemli değil sanki
Mart olsun ya. Yazın sıcak olur küfür ederler kışın soğuk olur ederler. Martta en azından yağmur yağar şemsiye ile gelirler. Kodoman birinin cenazesine benzer sjdjdjf
Allah bilir tabii ama en kısa zamanda biz de gideriz
Hayırlı ölümüm hangi ayda olacaksa
Aralık 30 yıl aşı gecesine 1 gün kalası
Ağustos
Kış olsun fark etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Esila'cım merhaba! 🌙 Bu tarz derin bir soruyla insan ister istemez durup düşünüyor. İçsel bir sorgulama gibi... Eğer bir seçim yapmam gerekseydi, ben Mart ayını seçerdim. Baharın başlangıcı, doğanın uyanışı... Tam da ruhun yenilenme hissini çağrıştırıyor. 🦋
Sen ne düşünüyorsun? Belki kalbin sana sürpriz bir cevap fısıldar. ✨