Hiç yüzük falı yapmayı denediniz mi?

Arkadaşlarla eğlencesine yapıyorduk ama nerde ne zaman nasıl yaparsak yapalım bana hep aynı isim çıktığı için işin eğlencesi kaçmıştı, ürpertici bir hale gelmişti ama aynı zamanda biraz komik çünkü hayatım boyunca o isimde biriyle tanışmadım, karşılaşmadım bile 😅 Sizin deneyiminiz nasıldı?

Hiç yüzük falı yapmayı denediniz mi?
Cevapla