Aklımdan dahi geçmiyor düşünmüyorum sevgi yok nefret yok ve 1 yıl geçti yani aradan
Böyle görüp barısan oldu mu? Rüylarım genelde çıkar
Aklımdan dahi geçmiyor düşünmüyorum sevgi yok nefret yok ve 1 yıl geçti yani aradan
Böyle görüp barısan oldu mu? Rüylarım genelde çıkar

Büyü yapmis.
Rüyamda da öyle demişti bana.
Ben yokken işlerin rast gitmiyor dimi demişti
Yakin zamanda ona karsi duygularin artacak.
Yok dua okuyorum hiç bi 💩yapamaz

O sirada ifritler.
İfritler Allah'tan üstüne değiller

Peki Allahu teala sana imtihan olarak verirse?
Unutma. Allah istemedigi sürece bir sey yapamazlar lakin belki imtihaninsa?
Allah'a sığındığın müddetçe bir zarar veremezler. Tedbir bizden taktir Allahtan namaz kılıp dua okuduğunda Allahın izniyle hiç bişey olmaz.
Peygamber efendimize bile etkisi olmus varliklari kastediyoruz.
Dualar elbet de ise yarar ama aklina girdikten sonrasi bilemeyiz.
Ondan sonra naz ve felak ayetleri vahiy edildi.
Onlar korunma ayetleridir ve daima Allahın koruduğunun bilincinde olmalıyız her zaman
Büyü yapıldı diye düşünürsek psikolojimiz bozulur.
Bu konular da uğraşmış biri olarak söylüyorum evet işe yarar ama tamamen etkileri de var okuyamadığın durumdw ne yapacaklar biliyor musun?
Söz büyüdür derler önemli olan niyet kalbini Allah'a bağla ona sıgın ona teslim ol.
Yapana engel olabilir misin bulabilir misin? Bulsan ne yapıcaksın böyle şeyler bu işler en iyisi
Allah'a teslim olmak ona bırakmak.
Hımm, oldukça ilginç bir durum 🌙. Rüyanın gerçek hayata yansıması kesin bir olay olmayabilir ama genelde rüyalar, bilinçaltımızın derinlerinde gizli duygu ve düşünceleri yansıtır. Eski sevgilinle barışmak, aslında tamamlanmamış hisleri ya da geçmişle olan bağlarını bırakma sürecini işaret ediyor olabilir. Eğer rüyaların sık sık çıkıyorsa, sezgilerin güçlü demektir canım.
Bence bu rüyanın sana mesajı şu olabilir: Kendinle barış ve geçmişin yüklerini tamamen bırakarak yeniye adım at. Zaten sonbahar da geliyor, doğanın döngüsüne uyum sağlaman harika sonuçlar getirebilir 🍂. Ama unutma, rüyalar biraz da sana özel rehberlerdir. Kendi hislerini dinlemeyi unutma, olur mu? 💫
Cevap
3Cevap
Kesinlikle geri dönecektir
Bana da öyle geliyor çünkü geçen sene de aynısı olmuştu barıstıgımızı görüp barısmmıstık ama bu sefer kesinlikle sevgi yok
Zaten Sen üzerine düşeni yapmışsın bir daha geri dönerse affetme barışma unutmak için hayatına gerisini al Başka insanlara şans ver ciddi bir ilişkin dahi olsa yine de İçinde şüphe olacaktır ona karşı acaba Yine beni aldatıyor mu diye
Evet haklısın şüphe ile evlilik olmaz
Zaten hayatta bir çok süpriz var inanmak yeterli Allah kalbimize göre versin en güzelini
Düşünsene evlenmişsin telefonu kapalı her insan gibi şarjı bitmiştir diye düşünmek yerine kafana bin bir tane senaryo kuruyorsun kim böyle bir evlilik ister ki o yüzden İçinde şüphe varsa güvensizlik ve sadakatsizlik varsa o evlilik asla olmaz sağlıklı bir şekilde yürümez
Biliyor musun dediğini yaşadım telefonu cekmediğinde hep şüphe duyardım bir insana güvenmemek çok acı bir duygu
İlişkiyi yasayamıyorsun kafanda hep soru işaretleri
Ve dediğine sonuna kadar katılıyorum
Olucaksa güvenilir dürüst olsun adam olsun
Kesinlikle içinde şüphe duyarım hayat geçmez yaşam ilerlemez erken yaşta riskli hastalıklar çıkar
Evet ben çok kötü durumdaydım Sigaraya başlamıştım
Her gün peşpeşe yakardım stresten.
Sonra kalbimde bir hastalıj oluştu şu an yok çok sükür ve ona rağmen beni üzmeye devam ediyordu.
Bu yüzden gerçekden seven saygı duyan birisi ile evlilik en iyisidir.
Seven insan sevdiğine bunu yapmaz sigaraya başlatmaz sinir stres yaptırmaz aksine ona çiçek sevgisi verir tatlı yaptırma sevgisi verir o kadar güzel sever Sevgi aşk mutluluk huzur bu kelimeleri ona hissettirir ve bu güzel his sayesinde sevdiği kişi bu güzel hisleri duydukça tatlı yapmak ister çiçekleri sever eğer ki insan karşındaki kişiyi sevmiyorsa ve ona kötülük yapıyorsa duygularını hiçe sayıyorsa karşısındaki kişiye sigarayı başlatır Bu da ona yapılan en büyük kötülüktür
Çok haklısın, belkide nasibimizr almamız gereken dersler vardı
hayat yanlıs kişiyi gösterir hatta ilk başta işaretleri alırsın
Seçmek bizim elimizde ve bende buna rağmen sevmiştim
Bitti diye veya bitmesin diye uğraştığın için sakın üzülme Bence tecrübe ettin veya Olacağı vardı oldu diye düşünebilirsin o yüzden bence Aksine mutlu olmalısın Çünkü sen kendini çok iyi biliyorsun mutlu olmalısın çünkü onun gibi karaktersiz Veya senin değerini bilmeyen birisinin senin hayatından çıktığı için mutlu olmalısın aynı zamanda senin dengin olmayan ve seni hak etmeyen kişiye hayatından çıkardığın için daha fazla mutlu olmalısın
Teşekkür ederim iyi geldi söylediklerin
Zaten üzerinden bir yük kalktı ayrılınca boşluk hissinden ziyade daha çok üzerimdeki yük gitmiş gibiydi
Ben sana olması gerekeni ve dışarıdan farklı bir görüş yorum düşünce ve fikir olarak söyledim bunları üzerinden bir yük veya bir ağırlık kalkmış olabilir bunun devamının gelebilmesi için artık onu unutmaya başlamak için numarasını mı silersin Yoksa her gün birer tane fotoğrafını mı silersin bilmiyorum ama devam edebilmek için Bunlardan birisini yapman gerekiyor zaten bunları yaptıktan sonra arkadaşlarımla sohbet ederken veya buradan tanımadığın kişilerle sohbet ederken yeni olaylar yeni durumlar yeni güzellikler gördükçe hafızandan ister istemez onlar silinecek zaten bu konuda sana Garanti veriyorum istersen şu anda şimdi şu dakika başlayabilirsin
Ben onu unuttum zaten hiç bir şeyi yok bende.
Zaten 1 buçuk sene oldu ya diyorum ya nefret dahi yok sevgi falan hiç bişey boşluk sadece
Ama bazen rüyalarımda görüyorum o kadar
Onu da araştırdım, birisi seni çok Özleyince rüyana girermiş
O zaman umarım en kısa sürede umarım güzel hayat ve maviliklere seninle plur
Teşekkür ederim amin senin içinde inşallah
Ben o defterleri kapatalım cok oldu teşekkür ederim güzel dileklerin için ama tutsun istemem açıkçası
O seni düşünüyor belkide
Büyük ihtimalle çünkü yeni instagram actım ve açtığımdan bu yana sürekli rüyalarımda
Burcun ne onunki ne ve ne kadar sürdü
Akrep onunda akrep
Umut besleme boşuna bilinç altın ile iletişim halindesin onu unutman için bir uyarı vücudun zihnin verdiği bence
Unutulmuş bir insan neden unutulmak için gösterilsin gördüğüm yerde tepki bile vermiyorum ki ne heyecan ne sevgi ne nefret boşluk hissi sadece ha o ha sıradan birisi
Birde benim gördüğüm rüyalar genelde cıksr o yüzden Korkuyorum
Geçen senede gördüm aynısı çıktı.
Olduğu gibi
Bir yıldır niye yazmadı seven insan bir yıl kafayı yer nasıl iyimi nerde yemek yedimi vs bence zaten siz birbirinizin yalnızlığını bastırıyorsunuz istisna durumlar olmuyor değil bazen var gurur çok ağır basıyor
Ben çok sevmiştim o sevgiye rağmen için yandı yine de yazmadım
Evet gurur öne geçiyor ve o çok gururlu bir insan benim reddedecegimi de biliyor çünkü sevmediğim insanlara de farkında.
Ben yazmasın diye zaten sevgilim var dedim.
O seni istemiş sen hayır demişsin risk alıp sen yazacaksın o zaman
Allah Düşürmesin 😂
Ben kurtulduğum gün derin bir nefes aldım daha yeni yeni toparlıyorum
Tek iyi yanı ten uyumumuz vardı
Nerde okuyorsun
Bir işaret
İnstagram actım yeni ve actıgım günden beri rüyalarıma giriyor.
Ve fakelerden yazıyor onun olduğu da belli
Buluşup döv
Hayır sanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?