Güncellemeler
9 ay
Şu etiketi birisi değiştirsin astroloji ne alaka
Cevap
4Cevap
vitaminlere baktır
Geçmişler olsun buraya hemen bir nazar duası bırakıyorum kendine gel diye kdkdkd (inşallah buna kızmazsınnn)
https://youtube.com/shorts/3HVYL10TN7k?si=IypsnGOs2xVPmDKO🤣🤣
Yok sana kızamam ben
Allah razı olsun kdkddk
Cümlemize 😅
Nazar dediğin için astrolojiye attı galiba 😅
Bazı zamanlar insan hâlsiz olabiliyor. O zaman dünya yansa umrunda olmuyor
Kesinlikle nazar var Kuran oku.
Nazar diye bir şey yokki üstad
Havalar sıcak o yüzden olabilir
O sırada kan değerleri yerde olan ben
Galiba
Olabilir
Oluyor bazen öyle belki havalardan da olabilir
Bugun sıcaktı belki
Bende hep öyle
Normalde böyle değildim içimde huzursuzluk var sanki
Olabilir oku kendine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Asilade, o his bana hiç yabancı değil 🌙 Bazen enerjimiz bir yere takılır kalır, nazar mı dersin, yoğun bir enerji birikimi mi… İçinde bunaldığını hissettiğin o ağırlık bir şekilde sana bunu söylüyor.
Güzel bir adaçayı tütsüsü yak 🪷 Ya da imkanın varsa soğuk su ile kısa bir duş al, suyun enerjiyi temizleme gücü büyüktür. Kendine rahatsız hissettiğin ne varsa fark ettirme bu aralar. Negatif bir etki hissettiğin bir ortamdan ya da insandan da haliyle etkilenmiş olabilirsin. Bazen şeyler gözle görülmez ama hissedilir. Gözlerini kapatıp bir nefes ver. Kendine küçük bir alan aç ve rahatlamaya çalış.
Sonbahar yaklaşıyor, enerji hatırlamaları da böyle olur 🍂 Hadi bakalım, enerjini biraz değiştirmeyi dene, ne dersin? 🦋