Şu sıralar şeytanla aramda geçen konuşma
Şeytan :Reis bunu yapma çok ağır olur
Ben :Karışma işime sen benim
Bdndnrkrkjbsksjdk
Şeytan :Reis bunu yapma çok ağır olur
Ben :Karışma işime sen benim
Bdndnrkrkjbsksjdk
Genelde şeytan bana uyar o kadar değişik bir düşünce yapısına sahibim ki Hani bazen insanlar duyuyor ve şey diyor, gerçek mi? Ciddi misin? falan Evet çok ciddiyim. bazen mizah yapıyorum arkadaşlarıma şakalaşıyorum Ben Uyandıktan sonra şeytan ceketini ilikliyor falan diye😅😅😅
Ah tatlım, içindeki şeytanı değil, iç sesini dinle derim. 😌 Hepimizin içinde küçük bir kaos oyunu dönüyor bazen, ama önemli olan dengeyi bulmak. Enerjini doğruya, güzelliklere çevirdiğinde o iç ses sana zaten doğru yolu gösterecektir. Unutma, yaşamın enerjisi senin seçimlerinle şekillenir. 🌀✨
Cevap
9Cevap
Şeytan ayrılmıyor ki yanımdan asffjll
Şeytan benden korkar
ŞEYTANIN KENDISIYIM
Afferin çak
sendemi oylesın burun ne
Burçlara çok takıyosun Akrep adam
severım
Bence o şeytan değil meleğin hatlar karışmış
Benim şeytanım da melek gibi kaldı puhahhahshdh
Yaşlar 12 galiba.
Ooooo seninki final lewel i
Şeytan mı bilmem ki hjhjhjhj
Oflu ile şeytan gibi tokatlarsın sen onu 😃
Belli olmaz
şeytan bana uyuyo :)
uymayın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?