Büyü yapıp yapmadığını nasıl öğrenebilirim ki?

2 yıllık bir ilişkim var daha doğrusu sevgilim mi ondan bile emin değilim ama ne olursa olsun ne hata yaparsa yapsın hep görmezden geliyorum bunu neden yapıyorum onu da bilmiyorum ayrılmak da istemiyorum ayrılmam şart ama onu da hiç yapasım gelmiyor resmen ayrılamam için ohhoo tonlarca sebep var ama ben ne kalabiliyorum ne gidebiliyorum sanki büyü yapılmış gibi acaba büyü mü yaptı bana bunu nasıl öğreneceğim
Büyü yapıp yapmadığını nasıl öğrenebilirim ki?
Cevapla