Bana büyü yapılıp yapılmadığını nasıl anlayabilirim?

1 yıl önce ocak ayında sevgilimden ayrıldım ve ne olduysa ondan sonra oldu. Çöktüm yaşlandım resmen 18 yaşımda değilde 30 yaşımda gibi hissediyordum. Hayat enerjim bitmişti. Ama bunlar iyi günlerimmiş meğer. 12. sınıf bitince her şey b*ka sarmaya başladı. Daha kötü oldum. Mezuna bıraktım ve 1 yıl evde yattım cemremde kimse kalmadı. Size yemin ederim beni ben bile tanıyamıyorum. Yardım edin nolursunuz...
Bana büyü yapılıp yapılmadığını nasıl anlayabilirim?
Cevapla