Ben artık tek başıma uyumak istemiyorum 33 yaşından sonra birini bulmak imkansız mı?

Erkeklerden nefret ediyorum artık. 33 yaşındayım. Yani Temmuz da gireceğim çok şükür ikizler burcu değilim ama şimdiden kendimi alıştırıyorum erkeklerden nefret ettim artık. Çok kişi ile birlikte oldum ben artık tek başıma uyumak istemiyorum. Çocuğum olsun istiyorum ama bunca yanlıştan sonra imkansız gibi geliyor. İşte bulamıyorum. 1 yıldır işsizim. Ne yapacağım ben. Daha yeni emreye çıplak resim attım beni red etti evlen beni boş ver dedi.
Ben artık tek başıma uyumak istemiyorum 33 yaşından sonra birini bulmak imkansız mı?
Cevapla